י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רדף אחרי המחבל עם המצ'טה

עצוב: קרבן הדקירה ממונסי ר' יוסף נוימן הי"ד - נפטר מפצעיו

ר' יוסף נוימן הי"ד, קורבן הדקירה ממונסי במתקפת הטרור שאירעה בחג החנוכה האחרון, שהביאה לפציעתו הקשה - נפטר מפצעיו

עצוב: קרבן הדקירה ממונסי ר' יוסף נוימן הי"ד - נפטר מפצעיו
נס ממש. יוסף נוימן צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: קורבן הדקירה ממונסי בחג החנוכה האחרון, ר' יוסף נוימן הי"ד, נפטר מפצעיו. המנוח נדקר באכזריות במהלך מתקפת טרור בחג החנוכה במונסי בבית הכנסת של הרב רוטנברג, מי שמוכר כאדמו"ר מקוסון פארשיי. הוא היה נכנס ויוצא משערי בית החולים מאז, ולמרבה הצער נפטר אתמול (ראשון) אחר הצהריים מפצעיו.

בסוף חודש שבט גילה ר' יוסף נוימן סימנים מעודדים כשהתעורר לאחר תקופה שבה שכב מחוסר הכרה. אך לדאבון בני משפחתו וקהילתו, הוא נפטר אתמול לאחר תקופה ארוכה של סבל ומכאובים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חמישה חרדים נדקרו במוצאי שבת של חג החנוכה האחרון במונסי. היה זה לאחר שגבר אפרו-אמריקני שכיסה את פניו בצעיף, נכנס חמוש במצ'טה לבית הכנסת של הרב רוטנברג - האדמו"ר מקוסון-פארשעיי - בשכונת פורשיי במונסי והחל לדקור אנשים.

האברך יוסי גליק היה גיבור פיגוע הדקירה. גליק רדף אחרי המחבל ממונסי שנמלט לרכבו והספיק להסתכל ולזכור את מספר הרכב של המחבל - שניות לפני שנמלט. מצלמה שקוראת לוחיות זיהוי איתרה את המחבל בגשר ג'ורג' וושינגטון.

יוסי זרק שולחן על הדוקר, שבינתיים הספיק לפצוע חמישה אנשים ואמר כי, "הדוקר היה מתוסכל שזרקתי עליו את השולחן. הוא חטף את זה בראש. פחדתי מאד. אבל הייתי חייב לעשות את זה".

בתושייתו מנע יוסי אסון גדול עוד יותר וגרם באמצעות השלכת השולחן - לבריחתו של התוקף מהמקום.

מונסי פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד