י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חילול השם בבני ברק

פורשי 'הפלג' מחו על סגירת בתי הכנסת • צפו

למרות כל הניסיונות בימים האחרונים לחלחל לציבור כי סכנת חיים מרחפת מעל ראשם מפני נגיף הקורונה שכבר קטל עשרות מאחינו בני ישראל בארץ ובעולם, קומץ קטן וקיצוני מפגין במרכז העיר נגד סגירת בתי הכנסת וטוענים שמדובר במהלך פוליטי נטו • צפו

פורשי 'הפלג' מחו על סגירת בתי הכנסת • צפו

בשעות הערב (חמישי) הגיעו כמה קיצונים בודדים למרכז העיר בני ברק, והפגינו נגד סגירת בתי הכנסת והישיבות, בהוראת משרד הבריאות וכלל רבני המגזר החרדי בארץ.

תחילה דווח כי מדובר בפלג הירושלמי, אך שם חידדו והבהירו כי כל הפלגים השייכים לסיעת "בני תורה", החל מתלמידיו של הרה"ג צבי פרידמן ועד תלמידיו של הרה"ג אשר דויטש, "כולם נגד ההפגנה בבני ברק ונגד יוזמיו ומשתתפיו, באופן מוחלט ברור ובקול רם ברור וצלול, וקוראים לכולם לשמור מאד על הוראות משרד הבריאות, ולהחמיר מאד בכך".

בהודעה מטעמם כינו את המפגינים שאף מקיימים תפילות ולימוד בבתי הכנסת "מטורפים ומבולבלי דעת שאיבדו צלם אנוש".

המפגינים הבודדים צעדו מגן ורשא לעבר בית הכנסת איצקוביץ הסגור מאחורי סורג ובריח, כאשר מלווחם אותם עשרות שוטרים בפיקודו של סנ"צ עופר דרור, מי שמונה לפקד על כוח המשימה המשטרתית בבני ברק, בכל הקשור לקורונה.

בשלב מסוים, בהוראתו של סנ"צ דרור, הכוח עצר בצד הכביש ברחוב רבי עקיבא ואפשר את קיום ההפגנה, שמותרת על פי החוק. המפגינים אמנם היו בודדים, אך אנשים רבים שחלפו ברחוב וגם השכנים כולם שנעמדו בחלונות, צעקו בבוז למוחים, על החילול השם שהם גורמים.

חרדים קיצונים הפגנת קיצונים הפלג הירושלמי סגירת בתי כנסת אכיפת המשטרה צו בריאות העם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד