י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סאונה וודקה ומסעדות

לפני אסון? המדינה היחידה בה עסקים כרגיל

למרות שכבר זוהו במדינה כמה מאות מקרי קורונה, בבלארוס עסקים כרגיל. המסחר והאירועים ממשכים כבשגרה. רק בשבוע שעבר בלארוס החלה לדרוש מזרים שמגיעים למדינה להיכנס לבידוד של שבועיים • לקראת אסון?

לפני אסון? המדינה היחידה בה עסקים כרגיל

יכול להיות שאנחנו אלה שמגזימים או שאלי באיחור בבלארוס יבינו כי הם איחרו את המועד? בבלארוס עסקים כרגיל, ולמרות שעד עכשיו אובחנו בבלארוס כמה מאות חולי קורונה, לפחות לפי הנתונים הרשמיים, המדינה ממשיכה – פחות או יותר – כרגיל.

נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו ממש לא מתרגש מהנגיף, והוא אף הכריז כי "החיים ממשיכים, אי אפשר לעצור אותם". בימים אלה אמור להיפתח שם המחזור השני של ליגת הכדורגל, אחת היחידות בעולם שעדיין פועלות.

הנשיא לא רואה שום סיבה לשבש את שיגרת החיים. הוא אף הכריז שלא יבטל אפילו את חגיגות יום הניצחון של ברית המועצות על הנאצים בחודש מאי.
בחגיגות האלה משתתפים בעיקר וטרנים מבוגרים מהמלחמה ההיא – קבוצת סיכון.

רק בשבוע שעבר בלארוס החלה לדרוש מזרים שמגיעים למדינה להיכנס לבידוד של שבועיים, אך את האירועים הגדולים שצפויים להתקיים במדינה כאמור, הם ממש לא מתכוננים לבטל.

השאלה שעולה היא למה בזמן שכמעט כל מדינות העולם מטילות הסגר, מבודדות, סוגרות ומשאירות אנשים בבית, נשיא בלארוס מסרב בתוקף ליישר איתן קו.

האם כל זה יחזור אליהם כבומרנג? בתוך מספר שבועות או אולי אפילו פחות נדע.

קורונה בלארוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד