י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תגובות נזעמות מכל עבר

ללא רסן: הכתבת הוותיקה השמיצה את הציבור החרדי

רינה מצליח, הכתבת הוותיקה של חדשות 12 תקפה בצורה קשה את המגזר החרדי וטענה כי רובו ככולו נגד מדינת ישראל ונגד חוקיה. היא הזכירה בדבריה את ההפגנות שנערכו לפני עשרות שנים • ארגון בצלמו הגיש תלונה חריפה לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה • העיתונאי יהודה שלזינגר: "תובנה על מאה שערים שהיא לתפיסתה "רוב החרדים" וחרטוט רדוד על הגיוס"

ללא רסן: הכתבת הוותיקה השמיצה את הציבור החרדי
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: יצחק הררי, פלאש 90

"רוב הציבור החרדי לא נשמע להוראות משרד הבריאות". את המשפט השקרי והמכליל הזה אמרה העיתונאית רינה מצליח באולפן שישי בערוץ 12.

לדבריה, "פקידי מס הכנסה שנכנסים לעסקים בבני ברק ובירושלים יוצאים משם בליווי ניידות כי התושבים תוקפים אותם". היא כמובן גם הזכירה את ההפגנות שנערכו לפני 25 (!!) שנה בכביש בר אילן בירושלים.

מצליח המשיכה ותקפה את החרדים, תוך שהיא מביאה דוגמאות הזויות לדבריה מהפגנות הפלג הירושלמי ושות'. למותר לציין שהיושבים באולפן נתנו לה לדבר ללא כל הפרעה.

בעקבות כך, יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב כי "‏החרדים יכולים להוריד את ערוץ 12 על הברכיים. חרם מאורגן של כל המליון חרדים בישראל על כל מוצר שמפורסם בהפסקת הפרסומות בערוץ 12 עד שרינה מצליח ואמנון אברמוביץ מפוטרים על מופע ההסתה שלהם. (מפוטרים לא מתנצלים!)".

ארגון בצלמו הגיש תלונה חריפה לנציב תלונות הציבור ברשות השניה, ובה נכתב "אני פונה בענין ביטויי הסתה ושנאה אתמול בערוץ 12 של קשת בתכנית "אולפן שישי" ששודרה בשעה 20:00.

העיתונאית רינה מצליח הסיתה ושיקרה נגד ציבור שלם וקבעה כי "רוב הציבור החרדי אינו נשמע להוראות משרד הבריאות" ובכך הסיתה על ציבור שלם, הציבור החרדי שהינו ברובו שומר חוק.

התבטאות זו מובילה לליבוי השנאה בציבור ועלולה לגרום לאלימות איש באחיו אינה יכולה לעבור בשתיקה.

הציבור דורש מהנציב לאלתר כי תפורסם התנצלות ואזהרה בנושא. זהו תפקידך והנך נדרש לפעול".

‏העיתונאי אלי ביתאן התבטא בנושא: "גם היום, כמו בכל יום, העולם מתחלק למפיצי שנאה ולנלחמים בשנאה. רינה מצליח בחרה להפיץ שנאה".

העיתונאי יהודה שלזינגר מישראל היום כתב: ‏"דוגמא מהפגנה מלפני 25 שנה (!!), תובנה על מאה שערים שהיא לתפיסתה "רוב החרדים" וחרטוט רדוד על הגיוס. נו באמת. זו לא הסתה. אפילו לא דמגוגיה. סתם טיפשות מביכה".

רינה מצליח החדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד