ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
על רקע המספרים המדאיגים

טראמפ: שוקל לפתוח את כלכלת המדינה בהקדם האפשרי

על רקע התפשטות הנגיף בארצות הברית והעלייה המדאיגה בשיעור המתים והחולים: נשיא ארצות הברית הכריז אמש כי הוא "שוקל לפתוח את כלכלת המדינה בהקדם האפשרי"

טראמפ: שוקל לפתוח את כלכלת המדינה בהקדם האפשרי
דונלד טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הנשיא דונלד טראמפ אמר בשבת כי הוא "שוקל לפתוח את כלכלת המדינה בהקדם האפשרי". הנשיא אמר שארצות הברית עוברת "מה שיכול להיות השבועות הקשים ביותר שלה".

"למרבה הצער יהיו הרבה מקרי מוות. יהיה הרבה מוות", אמר טראמפ בתדריך היומי שלו על המגיפה. "אבל המדינה הזו לא תוכננה להיות סגורה. תרופה לא יכולה להיות גרועה מהבעיה".

בתוך כך, מספר האנשים שנדבקו בארה"ב חצה את ה-30,000 איש, מספר המתים חצה את ה-8,000. יותר מ-3,500 ממקרי המוות הם במדינת ניו יורק.

חלק גדול מקבוצות וארגונים שונים, כולל ליגות הספורט השונות שהיו מהראשונות שהפסיקו את פעילותן עקב המגפה, עדיין סגורים. טראמפ שוחח עם נציבי ליגות הספורט, ואמר להם שהוא מקווה להחזיר אנשים למשחקים בהקדם האפשרי.

טראמפ אמר שכמה מדינות מבקשות יותר אספקה ​​רפואית ממה שהן באמת צריכות. הוא אמר שהמטרה הייתה להקדיש מספר ימים לפני הצרכים הרפואיים הקריטיים בכל מדינה. "החשש מפני המחסור הוביל לבקשות מנופחות", אמר.

יצוין כי אצל מרבית האנשים נגיף הקורונה גורם לתסמינים קלים או מתונים, כמו חום ושיעול שנעלם תוך שבועיים-שלושה. עבור חלק, במיוחד מבוגרים ואנשים עם רקע רפואי בעייתי, זה יכול לגרום למחלות קשות יותר - כולל דלקת ריאות ומוות.

דונלד טראמפ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד