י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נקבר דקות לפני כניסת השבת

שבועיים אחרי חתונת בתו: בן 47 נפטר מקורונה

דקות לפני כניסת השבת הביאו מתנדבי זק"א באומן לקבורה, יהודי בן 47 מלונדון שנפטר מנגיף הקורונה שבועיים אחרי שחיתן את בתו והגיע לאומן כדי להודות לה' | בתוך יממה מאז חלה בנגיף הדרדר מצבו והוא נפטר

שבועיים אחרי חתונת בתו: בן 47 נפטר מקורונה
הלווית נפטר מקורונה באומן צילום: דוברות זק"א

עוד קרבן לנגיף הקורונה: בלילה שבין חמישי לשישי האחרון התקבל דיווח במוקד הבינלאומי של זק"א על יהודי מלונדון שנפטר בבית חולים מקומי באוקראינה לאחר שנדבק מנגיף הקורונה.

במרוץ נגד הזמן הצליחו צוות מתנדבי זק"א אומן להשיג בביורוקרטיה המקומית, את כל האישורים הנדרשים ולהביאו לקבורה דקות לפני כניסת השבת באומן.

צילום: דוברות זק"א

דוד רפפורט מתנדב זק"א באומן סיפר: "כל חברי הקהילה היהודית כאן באומן יושבים בבתיהם, כולנו כאן שומרים על ריחוק חברתי ועל ההנחיות של משרד הבריאות האוקראיני, לצערי ובכאב רב קיבלנו בשורה שהרב משה גולשבסקי בן 47 מלונדון אשר נדבק מהנגיף נפטר בביה"ח. כואב הלב שרק לפני שבועיים חיתן רבי משה את הבת שלו והגיע לאומן להודות לה', כשהרגיש לא טוב, הוא פונה לביה"ח מקומי שם היה מאושפז יום אחד במצב קשה, המצב התדרדר במהירות והרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

לדברי רפפורט: "מיד עם קבלת הדיווח יצאנו לביה"ח, הצלחנו למנוע נתיחת גופת המנוח שלאחר המוות, ביום שישי בצהרים שוחררה גופתו מבית החולים. בשיחת טלפון עם מפקד זק"א בישראל קיבלנו הנחיות ברורות איך לבצע טהרה, ודקות ספורות לפני כניסת השבת בליווי מנין מצומצם הבאנו אותו למנוחת עולמים בבית הקברות היהודי הישן באומן. ממחר העיר אומן נכנסת להסגר כללי, אנחנו כאן מתפללים שכולם יבריאו ושנעבור את הימים הקשים האלו במהרה".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

צילום: דוברות זק"א

קורונה אומן מתנדבי זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד