י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קמפיין אגרסיבי: "אל תפתחו את הדלת למלאך המוות"

חצי מיליון משתמשי טלפונים כשרים מבני ברק, ירושלים וערים ושכונות חרדיות גדולות קיבלו הבוקר הודעות קוליות בטלפון. בלילה נתלו עשרות אלפי מודעות קיר שמזהירות מאירוח של בני משפחה בליל הסדר • "הם יכולים להיפגע ולמות חלילה בגללך!". ביומיים הקרובים יפעלו במקומות אלו רכבים עם מערכות כריזה שימשיכו להדהד את המסר

קמפיין אגרסיבי: "אל תפתחו את הדלת למלאך המוות"
מודעות ברחוב צילום: דוברות איחוד הצלה

איחוד הצלה ממשיך בקמפיין הסברה אגרסיבי וממוקד לציבור החרדי בערים ובשכונות החרדיות ברחבי הארץ. הבוקר (שלישי) קיבלו יותר מחצי מיליון חרדים המחזיקים בטלפון כשר שיחה מוקלטת בה הם מוזהרים שלא לארח ולא התארח בליל הסדר אצל בני משפחה. "אל תתפתחו את הדלת למלאך המוות", נשמע מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, מזהיר בהקלטה. "ניו יורק החרדית קוברת עשרות 'הרוגי פורים' בגלל חוסר שמירה קפדנית על כללי הבריאות", מזכיר פולק ומפציר במאזינים לעשות את הסדר בבית.

בלילה נתלו ברחובות ובכניסות לבתים ברחבי הערים בני ברק, ירושלים, אשדוד, ביתר עילית, פתח תקוה, מודעין עילית ובית שמש עשרות אלפי מודעות קיר שנושאות מסרים דומים ומזהירות כי אי הקפדה על הכללים מסוכנת, תביא להמשך הפצת נגיף הקורונה, להדבקה ואף למותם של בני משפחה. "הפסח הזה לא מתארחים אצל ההורים", נכתב במודעות, "הפסח הזה לא מארחים נכדים, הפסח הזה לא מארחים סבים וסבתות. שום דבר לא יתרץ בסוף. הם יכולים להיפגע ולמות חלילה בגללך!".

נוסף על אלו מהבוקר ובמשך היומיים הקרובים, יפעלו בערים ובשכונות החרדיות רכבים ועליהם מערכות כריזה שיזהירו גם הם את הציבור שלא לעשות סדר פסח מורחב ולהישאר בבית. "הפסח הזה, ליל שימורים!", זועק הכרוז. "שומרים על הכללים. נשארים בבית, בלי חוכמות ובלי תירוצים מסכני חיים. שום דבר לא יתרץ בסוף, אם חלילה הקורבן הבא יהיה רשום על שמך! אסור לנו לקחת סיכון. בחיים!".

זהו שלב נוסף בקמפיין ההסברה של איחוד הצלה שמותאם ומוכוון לכלל הזרמים בציבור החרדי. את המימון לקמפיין העניקה קרן מריוס וענבל נכט. בשבוע שעבר, לאור המחסור בהסברה נכונה לציבור זה, יצא איחוד הצלה בקמפיין הסברה על החשיבות והחובה להישמע להנחיות תחת הכותרת "לא יוצאים לרחוב. נקודה". גם אז עשו באיחוד הצלה שימוש בכלי הסברה מותאמים לציבור החרדי. "אנחנו רואים שכשפונים לציבור החרדי באופן הנכון והמדויק, רוב הציבור מבין את חומרת המצב ונשמע להוראות", מסכמים בארגון.

איחוד הצלה קורונה ליל הסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד