י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איפה ואיפה • מכעיס: כנסיה באשדוד פעלה כרגיל

אנשי יד לאחים נדהמו לראות כי הכת הנוצרית שנמצאת באזור התעשיה של אשדוד ממשיכה לפעול באין מפריע ומאפשרת התכנסות בניגוד לחוק • פניה למוקד החירום של המשטרה גרמה לשליחת שוטרים שפרצו את דלתותיו, חילקו קנסות והביאו לסגירת המקום • ביד לאחים אומרים "נמשיך להיאבק במיסיון בכל הדרכים ובכל מצב

איפה ואיפה • מכעיס: כנסיה באשדוד פעלה כרגיל
כנסיה צילום: pixsabay

בעוד במסגרת המאבק בנגיף הקורונה רבבות עמך ישראל נשמעים לכל הוראות משרדי הממשלה השונים, ורבים בציבור מפסידים – לראשונה בחייהם - תפילות במניין ומצוות אחרות, מסתבר שכנסיה מיסיונרית הפועלת באשדוד להמרת דתם של יהודים לנצרות, המשיכה לפעול באין מפריע.

הכנסייה הפועלת ברחוב האורגים שבאזור התעשיה, מנצלת את עובדת מיקומה הרחוק מעין רואים, כדי להמשיך ולתפעל אותה בניגוד גמור לחוק. כך למשל, ביום שישי האחרון, שעה קלה לפני כניסת השבת, התכנסו בכנסייה מספר מאמינים. וכאילו לא די בזאת, המתכנסים גם לא שמרו על מרחק ראוי אחד מהשני.

אנשי המחלקה למאבק במיסיון של יד לאחים מיהרו לחייג למשטרת אשדוד, כדי שתטפל בהפרת החוק החמורה, אלא שבעוד אנשי המשטרה יודעים לפשוט, לעיתים באלימות, על מקומות בהם התכנסו יהודים לתפילה, במקרה דנן השוטרים שהגיעו למקום לא אכפו את החוק. פניה נוספת למשטרה הולידה התנהגות דומה מצד השוטרים, והתיפלה במקום נמשכה עוד שעתיים לאחר שיחת הטלפון הראשונה למשטרה.

ביד לאחים מיהרו לשגר מכתב לסגן ראש העיר הרב חיים ויינגרטן בבקשה לפעול במהירות לסגירת הכנסיה המיסיונרית על מנעול ובריח "לא רק שהמיסיונרים פועלים בכל ימות השנה כדי לעשות שמד רוחני, כעת הם גם מפירים ברגל גסה את החוק ופועלים להפצת המגיפה" נאמר במכתב.

ביום שני התכנסו שוב אנשי הכנסייה לתיפלה, כשאנשי יד לאחים חייגו למשטרה התעקשו כי השוטרים יכנסו למקום, נשלח כוח יס"מ שפרץ את דלתות הכניסה הנעולות, נתן דו"ח למפעילי הכנסיה ופיזר את אנשיה.

ביד לאחים אומרים "נמשיך להיאבק במיסיון בכל הדרכים ובכל מצב".

יד לאחים כנסיה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד