י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אנחת רווחה

מצבו של ג'ונסון משתפר: ימשיך לנהל את הממלכה ממיטתו

ידיד ישראל ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה רגילה לאחר שמצבו השתפר | ג'ונסון אובחן כחולה קורונה לפני שבועיים והחל לקבל טיפול במעונו הרשמי עד שמצבו התדרדר והוא אושפז | ימשיך לנהל את הממלכה ממיטת חוליו

מצבו של ג'ונסון משתפר: ימשיך לנהל את הממלכה ממיטתו
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ, זאת לאחר שמצבו השתפר, ג'ונסון ימשיך לשהות בבית חולים וינהל את הממלכה ממיטת חוליו, דוברו מסר שמצב רוחו טוב ושהוא מודה לשירות הבריאות הלאומי של בריטניה על הטיפול המסור שהם מעניקים לו.

על פי הערכות, הממשלה בבריטניה תאריך את ההסגר – ככל הנראה עד לתחילת חודש מאי.

ע"פ הדיווחים בבריטניה מצבו של ראש הממשלה טוב והוא יקבל קבל פיקוח וליווי צמוד במהלך השלב הראשון של החלמתו - ויישאר בבית החולים.

לפני יומיים דווח כי ג'ונסון אומנם מאושפז בטיפול נמרץ, אך לא מחובר למכונת הנשמה.

"ראש הממשלה ג'ונסון לא נזקק למכונת הנשמה פולשנית ומקבל טיפול בחמצן כדי לסייע בקשיי נשימה", נכתב בהודעה שפרסם משרד ראש הממשלה. "לא נמצאו סימנים לדלקת ריאות בבדיקות שנערכו לו והוא ממשיך לעת עתה לשהות בטיפול נמרץ".

מדוברו של גו'נסון נמסר כי "על ראש הממשלה עבר לילה טוב, הוא קיבל טיפול חמצן סטנדרטי ומצבו ממשיך להשתפר. הוא נמצא בהשגחה צמודה, ומצב רוחו טוב. ראש הממשלה מודה לשירות הבריאות הלאומי של בריטניה על הטיפול המצוין שהם מעניקים לו. מחיאות הכפיים לצוות הרפואי סיפקו רגעים נהדרים ומאחדים לכל המדינה".

ג'ונסון בן 55 שוהה בבית החולים סיינט תומאס בלונדון, לפני שבועיים הוא אובחן כחולה זאת לאחר שהתלונן על תסמינים,
ולפני שלושה ימים הועבר למחלקת טיפול נמרץ בבית חולים, מאז שנכנס למחלקת טיפול נמרץ הממשלה מתכנסת בלעדיו.

היום צפויים השרים להתכנס גם כן בלעדיו בכדי לדון בהארכת ההנחיות שהגבילו את התנועה, סגרו עסקים וצמצמו יציאה למקומות עבודה. ההנחיות צפויות לפוג ביום שני הקרוב, אך בממשלה הבריטית כבר העריכו כי מוקדם מדי לחזור לשגרה לאור הנתונים המדאיגים.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד