ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ללא רקע רפואי

טרגדיה בלתי נתפסת: אם ל-9 ילדים בת 53 הלכה לעולמה מקורונה

טרגדיה בלתי נתפסת: האישה החשובה מרת מזל דלאל ע"ה מהקריה החרדית בבית שמש אושפזה בערב החג לאחר קוצר נשימה בערב החג לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. בשבת אחר הצהריים - מצבה הדרדר למגינת לב והיא נפטרה לבית עולמה. "זו טרגדיה קשה פה לכל השכונה"

טרגדיה בלתי נתפסת: אם ל-9 ילדים בת 53 הלכה לעולמה מקורונה
לוויה של נפטר מקורונה בשמגר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברוך דיין האמת: בצער רב התקבלה הידיעה המרה על פטירתה של האישה החשובה מרת מזל דלאל ע"ה מרחוב מהרי"ל דיסקין בקריה החרדית, שנפטרה ל"ע ממגיפת הקורונה והיא בת 53 בפטירתה.

המנוחה ע"ה אושפזה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים בערב החג ובשבת הדרדר מצבה והיא השיבה את נשמתה ליוצרה - ללא שום רקע רפואי כלל. היא עבדה במגן הלב עם ילדים מיוחדים, כסייעת בבוקר וכגננת בצהרון.

מפקד זק"א בית שמש, הרב אברהם קאפ, יו"ר עזרת אחים בעיר בית שמש ושכנה של המנוחה ע"ה, מספר בכאב ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במשפחה ששמרה על כל הכללים וההוראות. בערב החג האמא נדבקה ואושפזה, לא היה לה שום רקע רפואי קודם. "זו טרגדיה קשה פה לכל השכונה בקריה החרדית, הם היו מהמשפחות של המייסדים פה".

הרב קאפ מסביר ומחדד שוב, "גם אם יש רקע רפואי זה נורא ואיום, אנשים יכולים לחיות עוד חמישים שנה עם הרקע, לכן צריך לשמור על הבריאות, כל אחד אומר לי זה לא יקרה צריך לשמור על ההנחיות". 

הותירה אחריה את בעלה הרב יואב דלאל שליט"א, מקים מוסדות בבית שמש ואברך חשוב בעיר, היא הותירה אחריה 9 ילדים יתומים.

הלווייתה תתקיים הערב (מוצאי שבת חול המועד). עקב המצב מתבקשים כל מכריה לא להשתתף בהלוויה כלל. זק"א ועזרת אחים בית שמש מטפלים בכל סידורי ההלוויה ובעזרה למשפחה בשעתה הקשה. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים 

קורונה בית שמש עזרת אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד