כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דו"ח משרד הבריאות קובע

ירושלים בראש: 22 תושבי הבירה נפטרו מקורונה

דו"ח משרד הבריאות קובע: ירושלים עם מספר הנפטרים הגבוה ביותר מנגיף הקורונה. אחריה באר שבע ובני ברק

ירושלים בראש: 22 תושבי הבירה נפטרו מקורונה
מחסום משטרתי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

משרד הבריאות מפרסם הערב (מוצ"ש) דו"ח עם פירוט 96 החולים שנפטרו כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה - קוביד 19, הכולל גיל, מקום מגורים ובאיזה בית החולים נפטרו.

מהדו"ח עולה כי העיר ירושלים נמצאת בראש, גם מבחינת תושבי העיר שנפטרו מקורונה - 22, וכן מספר הנפטרים בבתי החולים בעיר - 14.

העיר באר שבע נמצאת במקום השני עם 11 תושבי העיר שנפטרו מקורונה. בת ים עם 7 נפטרים. בני ברק עם 6 נפטרים. תל אביב וכן חולון עם 4 נפטרים. טבריה, פתח תקווה, ראשון לציון ורמת גן, עם 3 נפטרים; לוד, נתניה ורמלה עם 2 נפטרים.

כאשר סופרים את 96 הנפטרים, על פי בתי חולים: שערי צדק בירושלים בראש עם 14 נפטרים, בית החולים וולפסון בחולון וכן בית החולים איכילוב עם 9 נפטרים. בית החולים סורוקה בבאר שבע עם 8 ומספר דומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

בבית החולים מעיני הישועה בבני ברק וכן בבית החולים שיבא תל השומר - 6 נפטרים. בתי החולים אסף הרופא בצריפין, מרכז גריאטרי נאות התיכון בת"א ובית חולים השרון - 4 נפטרים.

בתי החולים ברזילי באשקלון, העמק בעפולה, מאיר בכפר סבא עם 3 נפטרים. בית החולים הלל יפה בחדרה, לניאדו בנתניה, מרכז שיקום וגריאטריה "דורות" בנתניה, פוריה בטבריה ורמב"ם בחיפה עם 2 נפטרים. אסותא באשדוד, בית חולים פרדס חנה מרכז גריאטרי וקפלן ברחובות עם נפטר אחד.

קורונה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד