י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שוחרר והודה לצוות

דיווח: ראש הממשלה הבריטי היה קרוב למות מקורונה

ראש ממשלת בריטניה היה בסכנת חיים ממשית לאחר שחלה בקורונה ומצבו הידרדר, עד כי כך ששרי הממשלה ועוזריהם התפללו עבורו, כך מדווח ה'דיילי מייל' הבריטי | עם שחרורו מטיפול נמרץ הוא הודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור

דיווח: ראש הממשלה הבריטי היה קרוב למות מקורונה
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודה לצוות בית החולים 'סנט תומאס' שטיפל בו לאחר ששוחרר מטיפול נמרץ ואמר "המשרד הבריאות הבריטי הציל את חיי. אין בפי להודות להם מספיק". ישנם דיווחים כי הוא היה קרוב מאד למוות, בזמן שוירוס הקורונה גבה את חייהם של 917 בני אדם בבריטניה בתוך 24 שעות. 

כשדיברה במסיבת העיתונאים היומית, אמרה דוברת בית ראש הממשלה פריטי פאטל: "חשוב שראש ממשלתנו יבריא. אנחנו רוצים שהוא ישתפר והוא זקוק לזמן ומקום לנוח ולהתאושש".

ה'דיילי מייל' מדווח כי מצבו של ראש ממשלת בריטניה היה כה קשה, עד כדי כך ששרי הממשלה ועוזריהם התפללו עבורו.

גורם ממשלתי סיפר כי ג'ונסון לא רצה להגיע לבית החולים מחשש שהוא ייראה כאילו הוא זוכה ליחס מועדף, אך מטעם בית ראש הממשלה התעקשו שהוא פעל לפי עצת רופאיו.

בשני באפריל הוסכם שהוא יישאר בבידוד עצמי. עם זאת, שרים, עוזרים וחברים אומרים כעת באופן פרטי שהוא היה צריך להיכנס לבית חולים הרבה יותר מוקדם, "היה ברור שהוא היה במצב נורא כל השבוע", אמר אחד ממקורביו ל'דיילי מייל'.

גורם רשמי אמר: "זה היה אחד הלילות שבהם כל מה שהיה באמת, היה רק תפילה".

קורונה בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה סכנת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד