כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צפו בתיעוד

הפילנתרופ היהודי מניו יורק נפטר מקורונה

איש העסקים היהודי מניו-יורק סטנלי צ'רה ז"ל, אובחן כחולה בקורונה לפני כשבועיים ואושפז. במהלך השבת הוא נפטר מהנגיף • נהג לתרום ביד רחבה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים • צפו בתיעוד של הנשיא טראמפ מתארח בביתו במהלך גיוס כספים לקמפיין הבחירות

הפילנתרופ היהודי מניו יורק נפטר מקורונה
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: unsplash

סטנלי צ'רה ז"ל, אחד הבולטים מבין הקהילות היהודיות הספרדיות בברוקלין וניו ג'רזי - יוצא סוריה - נפטר מנגיף הקורונה בגיל בן 78.

הנפטר אובחן כחולה בנגיף לפני שבועיים ואושפז במצב קשה בבית החולים קורנל בניו יורק, הוא נפטר במהלך השבת. כך מדווח אתר Yeshiva world news. הוא היה חבר קרוב של הנשיא טראמפ, שנהג להזכירו בנאומיו.

סטנלי צ'רה ז"ל

מר צ'רה ז"ל היה ידיד ותיק של הנשיא טראמפ, ותרם כספים רבים לקמפיין הבחירות שלו באירועי גיוס הכספים בעבר. מר צ'רה שיתף פעולה בעבר גם עם החברה שבבעלות חתנו של הנשיא, ג'ארד קושנר, בשדרה החמישית במנהטן. המנוח החזיק מבנים ובתי מלון בשווי מיליארדי דולרים, והיה אחד מאנשי הנדל"ן הגדולים בניו יורק.

כאיש נדל"ן מוערך ומוכר, המנוח הקים מבנים ומרכזים לילדים מיוחדים. הוא היה פילנתרופ אדיר ותומך נדיב לילדים עם צרכים מיוחדים, ותרם עשרות מיליוני דולרים למוסדות בהם שהו ילדים עם צרכים מיוחדים.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד