כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"להוציא 50% מהמגבלות"

דרעי פועל לצמצם את הסגר בעיר בני ברק

השר דרעי דורש לצמצם את ההסגר הקיים בבני ברק, במקביל מבקש השר למנוע סגר על מודיעין עילית, ביתר עילית, וחלקים מהעיר בית שמש   

דרעי פועל לצמצם את הסגר בעיר בני ברק
יו"ר ש"ס אריה דרעי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בימים האחרונים פועל שר הפנים אריה דרעי לצמצם את הסגר הקיים על תושבי העיר בני ברק על ידי הכנת מפה והכנסת השכונות עם אחוזי התחלואה הגדולים בלבד. במקביל, דרעי מביע התנגדות לסגר על מודיעין עילית, ביתר עילית וחלקים מהעיר בית שמש.

במהלך שיחת תדרוך שקיים דרעי היום (ראשון), הוא אמר כי האלוף רוני נומה שמופקד על מאבק הקורונה בעיר בני ברק מכין רשימה של מפת חום שתסמן את האזורים בהם קיימים חולי קורונה רבים כשהמטרה היא להוציא חלק מתושבי העיר מההסגר.

דרעי אמר כי ״המטרה היא לאפשר לשחרר 50% מבני ברק מההגבלות כי שם אחוז התחלואה נמוך״. לדבריו, ״ביקשתי להכין את המפה, בשעות הקרובות אני מתוכנן להביא את המפה לוועדת שרים ולאשר״. המשמעות היא שחמישים אחוז מתושבי בני ברק יצאו מההסגר ולא יחולו עליהם המגבלות.

דרעי דיווח עוד כי על פי הנתונים מאתמול בערב חלה מגמת שיפור בנתוני הכפלת החולים בעיר בני ברק שמחזיקה בנתונים זהים לעיר תל אביב הגדולה, כך גם ירושלים, כאשר מי שמוביל את נתוני התחלואה הגדולים הם העיר אלעד, ביתר ומודיעין עילית.

סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד