כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
שמרה בסוד ממשפחתה

זוהי האחות שסייעה להציל את חייו של רוה"מ

ג'ני מקגי, היא האחות מבית החולים שעזרה להציל את חייו של ראש ממשלת בוריס ג'ונסון שנאבק עד לפני זמן קצר במחלת הקורונה. משפחתה מספרת שהיא שמרה על כך בסוד

זוהי האחות שסייעה להציל את חייו של רוה"מ
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשפחה הגאה של ג'ני מקגי, האחות מבית החולים שעזרה להציל את חייו של ראש ממשלת בוריס ג'ונסון, מספרת שהבת לא סיפרה להם במי היא מטפלת.

האחות כבר חזרה לשיא העבודה לאחר שהיתה על המשמר בטיפול נמרץ עם ראש הממשלה הבריטי בעת שנלחם בווירוס הקורונה.

משפחתה של ה'אחות הגיבורה' שהייתה עם בוריס ג'ונסון כל שנייה באותו לילה דרמטי בו הוא נלחם על חייו 'גאים בצורה יוצאת דופן' בבתם 'המדהימה מאד'. כך על פי ה"דיילי מייל".

לאחר שהשתחרר מבית החולים סנט תומאס במרכז לונדון, פרסם ראש הממשלה בוריס ג'ונסון סרטון ובו הודה לכל הרופאים והאחיות שהשגיחו וטיפלו בו.

הוא הכיר תודה מיוחדת לצוות הרפואה ל"ג'ני מניו זילנד" ול"לואיס מפורטוגל" שעמדו לצד מיטתו במשך 48 שעות כש"זה יכול היה ללכת לשני הכיוונים". 

האחות ג'ני מקגי, בת 35, עברה להתגורר בבריטניה לפני שמונה שנים לאחר שעשתה את הכשרה לטיפול נמרץ במלבורן אוסטרליה, והצטנעה עם השבחים שקיבלה ואמרה שהיא 'פשוט עושה את העבודה שלה'.

אמה שלה קרוליין שוחחה היום עם בתה לפני שהיא חזרה לעבודה במשמרת נוספת, וטענה שהיא פשוט מרוצה ש "צוותי ה-NHS זוכים להכרה שמגיעה להם".

היא אמרה לטלוויזיה בניו זילנד: "זה גורם לנו להרגיש גאים במיוחד. אבל היא אמרה לנו את הדברים האלה לאורך השנים וזה לא משנה איזה מטופל נמצא תחת ידיה, היא מטפלת באותה מסירות".

אביה, מייק מקגי, אמר שהיא לא אמרה לאף אחד שהיא מטפלת בראש הממשלה. הוא אמר: "אני חושב שבמשך השנים היא תמיד אמרה לנו שהתפקיד שלה הוא לעזור לאנשים מאוד חולים, וזה אומר שהיא כל הזמן שם במשך 12 שעות ברצף".

"אז ברגע ששמענו שבוריס ג'ונסון עבר לטיפול נמרץ היה ברור שבשלב כלשהו ג'ני אולי תיתקל בו ותעניק לו את אותה רמת טיפול שהיא הייתה מעניקה למישהו אחר בשבוע לפני או בשבוע הבא. ואנחנו ממש גאים בה."

גם רוב מקגי, אחיה של ג'ני, פיזר שבחים על אחותו וצוות ה- NHS. אמש הוא אמר ל"דיילי מייל" על אחותו. "היא צנועה מאוד וחוזרת לעבודה עכשיו למשמרת לילה נוספת. היא אמרה שהיא פשוט ממש שמחה לראות את כל האנשים 'עובדים קשה ב- NHS מקבלים את ההכרה לעבודה המדהימה שהם עושים."

קורונה בוריס ג'ונסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד