י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"המראות היו קשים מאוד"

מזעזע: גופת אישה הוצאה מתוך ערימות האשפה

מקרה מזעזע נגלה לעיני מתנדבי זק"א: בתוך ערימות אשפה בבית בפתח תקווה נמצאה גופת אישה כבת 70 במצב ריקבון מתקדם | "חפרנו בתוך ערימות האשפה למעלה משעתיים עד שמצאנו את גופת המנוחה כשהיא עם איבוד צלם אנוש במצב ריקבון מתקדם"

מזעזע: גופת אישה הוצאה מתוך ערימות האשפה
מתנדבי זק"א בפעולה צילום: דוברות זק"א

מחריד: אתמול (שני) סמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב צה"ל בפתח תקווה.

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א מרחב שרון שטיפל בזירה סיפר: "כשהגעתי למקום חשכו עיני, המראות היו קשים מאוד, כל הבית מלא בערימות אשפה, השכנים סיפרו לנו שהרגישו ריח נוראי ממש בלתי נסבל והזעיקו את המשטרה והכיבוי, לאחר שפרצו את הדלת נכנסנו מתנדבי זק"א לתוך הבית עם מיגון מיוחד, חפרנו בתוך ערימות האשפה למעלה משעתיים עד שמצאנו את גופת המנוחה כשהיא עם איבוד צלם אנוש במצב ריקבון מתקדם, ככה"נ היא נפטרה לפני למעלה משבועיים ושכבה לבדה עד שהריח הנוראי הציק לשכנים, פרמדיק מד"א קבע את מותה".

הזירה בה נמצאה הגופה. צילום: דוברות זק"א.

"בכאב ובדמעות טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה, גופת המנוחה הועברה למכון אבו כביר לזיהוי והבאתה לקבורה".

ישראל מוסיף: "כאב לי הלב לראות באיזה זוועה המנוחה הערירית הייתה חיה, ממש לא היה אפשרות לדרוך בבית, הכל היה מלא בלכלוך ואשפה, איסוף של שנים. מייד לאחר סיום האירוע הוזנקנו לרחוב שטממפר בפתח תקווה שם טיפלנו בגבר כבן 50 שנמצא ללא רוח חיים לאחר שככל הנראה נפטר לפני מספר ימים, גופתו הועברה למכון אבו כביר לזיהוי והבאתו לקבורה".

יהודה משי זהב יו"ר זק"א הוסיף ואמר: "עכשיו בימים האלו כשכולם סגורים בבתים חייבים יותר לשים לב לשכנים הערירים והקשישים אשר גרים לבדם ואין מי שידאג להם כדי להציל את חייהם".

גופת אישה גופה במצב ריקבון זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד