י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגוש לקראת פירוק?

ב'ימינה' תוקפים את ההסכם המתגבש; בליכוד עוקצים

כששיחות המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן מתחממים שוב, במפלגת 'ימינה' המצומקת יוצאת במתקפה על ההסכמים המסתמנים בין  המפלגות הגדולות: "זהו סכין בגב של הציונות הדתית שהלכה עימו ויהיה גם גט כריתות" | בליכוד מרגיעים: "האמירות שנשמעות ממפלגת ימינה משוללות יסוד ונועדו לנסות ולטרפד ממשלת חירום לאומית לטובת תפקידים לבכירי ימינה"

ב'ימינה' תוקפים את ההסכם המתגבש; בליכוד עוקצים
בנימין נתניהו ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עם ההתקדמות במשא ומתן בין 'כחול לבן' לליכוד, העימות בין 'ימינה' ל'ליכוד' חוזר עם קרב האשמות, בדרך למה שנראה כפירוק גוש הימין וצעידת מפלגת 'ימינה' לאופוזיציה בתגובה להקמת ממשלת האחדות.

כתבת 'ערוץ 12' דפנה ליאל ציטטה אמש (שני) בכירים בסיעת 'ימינה' שהתייחסו למו"מ שמבשיל בין גנץ לנתניהו ואמרו כי "לצערנו מתברר שנתניהו מוכר את מערכת המשפט והריבונות לשמאל", שהם ציינו עוד כי "אם זה כך אז נגמר עידן גוש הימין".

עוד אמרו בכירים ב'ימינה' כי "זהו סכין בגב של הציונות הדתית שהלכה עימו ויהיה גם גט כריתות", תוך שהם משגרים איום ברור על המשך השותפות, "לא ייאמן שעם 59 מנדטים הוא ויתר על הכל לגנץ עם 17 מנדטים".

בליכוד הגיבו לדברים ומסרו: "האמירות שנשמעות ממפלגת ימינה משוללות יסוד ונועדו לנסות ולטרפד ממשלת חירום לאומית לטובת תפקידים לבכירי ימינה. ראש הממשלה עומד איתן על העקרונות של המחנה הלאומי, כפי שנהג תמיד, ובראשם החלת הריבונות".

מפלגת ימינה נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד