י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בגיל 42 בלבד

טרגדיה בשכונה: מייסד ארגון השמירה נפטר מהמחלה

לפנות בוקר נפטר איש החסד הרב יאיר לעוו ז"ל תושב שכונת רמת אשכול, בן 42 בלבד. היה ממקימי ומייסדי ארגון 'השמירה' השכונתי. לפני כשנה חלה במחלה והשאיר אלמנה ובן יחיד שציפה לו שנים רבות

טרגדיה בשכונה: מייסד ארגון השמירה נפטר מהמחלה
הרב יאיר לב ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר לפנות בוקר איש החסד האברך הרב יאיר לעוו ז"ל, תושב שכונת רמת אשכול בן 42 בלבד, לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו בשנה האחרונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני שנה עבר תאונה דרכים ובצילומים בבית החולים גילו שיש לו גידול בראשו, אז עבר ניתוח חירום והבריא מהמחלה, אולם לאחר כמה חודשים חזרה לו המחלה ורבים נשאו תפילות לרפואת יאיר בן שרה, אך למגינת לב נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח ז"ל במקורו מחסידות סאטמר מלונדון בנו של הרה"ח רבי אברהם יהושע לעוו, היה חתנו של הרב משה נחום פישר זצ"ל. 

הוא הקים את ארגון 'השמירה' בשכונת רמת אשכול ודאג להביא גויים בשבת ולסייע לכל תושבי השכונה בצורה מופלאה ומעוררת השתאות. "הוא היה מתקן לאנשים דברים בבית הכל חינם אין כסף", מספרים מכריו ל'בחדרי חרדים'.  

מכריו מספרים על איש חסד מופלא שקבע את כל חייו ללימוד תורה בבית המדרש 'זכרון יחיאל' בשכונה, וגם היה משתתף בשיעורים בדף היומי ובהלכה. 

היה מקורב מאוד לאדמו"ר מקרעטשניף סיגעט ואף שימש כנהגו. 

לפני כשנה חלה כאמור במחלה. השאיר את רעייתו שתחי' ובן יחיד שציפה לו במשך שנים רבות, הוא התנדב במסירות היכן שרק היה אפשר, היה לוקח ומסיע חולים בארגון 'דרכי מרים'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

רמת אשכול שמירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד