ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בתיעוד

עם משאיות: ישי ריבו הגיע לשמח את הציבור החרדי - המשטרה עצרה

ישי ריבו ערך מופע מיוחד לתושבי ירושלים הנמצאים בסגר - מופע שאושר על ידי הגורמים הרלוונטיים בעירייה שאף העניקה חסות למופע. שוטרים שהגיעו למקום דרשו להפסיק את המוזיקה ולפרק את הבמה • צפו

עם משאיות: ישי ריבו הגיע לשמח את הציבור החרדי - המשטרה עצרה
המשטרה עצרה אירוע של ישי ריבו צילום: באדיבות המצלם

משטרת ישראל ממשיכה באטימותה הבלתי מובנת, ועוצרת אירועים נוספים המאושרים על ידי העירייה.

הזמר הדתי ישי ריבו ערך מופע מיוחד לתושבי ירושלים הנמצאים בסגר - מופע שאושר על ידי הגורמים הרלוונטיים בעירייה שאף העניקה חסות למופע. שוטרים שהגיעו למקום דרשו להפסיק את המוזיקה ולפרק את הבמה. ריבו ביקש לגשת למיקרופון להיפרד מהתושבים לפחות, אך סורב.

אמש (שני) נערך מופע מרפסות של הזמר ישי לפידות - מופע שאושר ותואם מול עיריית בני ברק. דקות ספורות לאחר שהמופע החל הגיעו שוטרים למקום וביקשו לעצור את המופע.

באותו הזמן נערך בחיפה מופע מרפסות של הזמר ישי שלר - מופע שאורגן על ידי חבר המועצה מטעם 'דגל התורה' מנחם קפלן ותואם עם הגורמים הרלוונטיים. שוטרים הגיעו למקום וביקשו לעצור את המופע ורק לאחר התערבות גורמים בעירייה המופע חודש.

הבוקר פרסמנו כי האחים יואלי ורולי דיקמן ערכו תפילת חג חגיגית עם הלל מוזיקלי, ששודרה בשידור חי בערוץ היוטיוב של יואלי דיקמן.

במהלך התפילה פרצו שוטרים לביתו של דיקמן דרך הגג משל היה מדובר בהשתלטות על מעבדה לגידול סמים או תא טרור, כיבו את המוזיקה בברוטאליות והורו על הפסקת התפילה - זאת בעוד שבתפילה היו סה"כ שלושה אנשים, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות. גם כאן, רק לאחר התערבות גורמים בעירייה, המשיכה התפילה כסדרה.

מהמשטרה נמסר: "מאחר והחלה התקהלות סביב המופע - שהתקיים בשתי משאיות, והנוכחים סירבו להתפזר, הורתה המשטרה לפזר את האירוע".

ישי ריבו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד