י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בנצי זה אח

צפו: בנצי זה אח אקדמי ממבחר

בנצי פורגס, חסיד בעלזא, מבני ברק, אב לששה ילדים, משמש כאח בבית החולים איכילוב בתל אביב, רגיל לקבל תגובות על המקום הלא שגרתי ממנו הוא מגיע. לאחר שבמהלך העבודה הוא נדבק בקורונה, הוא הבין שלהישאר בבית זו לא אופציה ועבר לבידוד במלון דן פנורמה – שם יחד עם שני שוהים אחרים פתח מרפאה לשוהי המלון • צפו בכתבתו של משה שטיינמץ ב'כאן 11'

צפו: בנצי זה אח אקדמי ממבחר
בנצי פורגס צילום: צילומסך כאן 11

מתוך שידורי כאן 11

כשהוא מגיע לחדר המיון בבית החולים 'איכילוב', מטופלים אומרים "תביא לנו אח אמיתי, לא מתנדב / חברה קדישא", אבל בנצי פורגס, חסיד בעלז מבני ברק, הוא אח אקדמי מוסמך, בוגר המסלול לתואר ראשון 'אח אקדמי' במכללת מבחר, של האקדמית תל אביב.

בנצי, יחד עם עוד עשרות בוגרי המסלול החרדי הראשון לאח אקדמי, פרצו את הדרך למקצוע מאתגר המשלב ריגושים, אדרנלין גבוה וסיפוק יום-יומי מעבודה שהיא שליחות והצלת חיים ממש, יחד עם תנאי שכר מכובדים ואפשרויות קידום גבוהות במיוחד! את בוגרי המסלול תמצאו כיום במרכזים הרפואיים הנחשבים בארץ, במחלקות השונות, ברפואת החירום ובחדרי הניתוח.

דווקא היום בעידן הקורונה, רואים את חשיבותם הרבה של אחים 'משלנו' במרכזים הרפואיים השונים, זהו קידוש ה' מיוחד ותועלת גדולה גם למטופלים החרדיים, המרגישים יותר בטוחים לצד אחים/ות מהמגזר.

בשל חשיבות מסלול 'אח אקדמי', הנהלת מכללת מבחר עושה כל מאמץ בכדי לעזור לסטודנטים החרדיים לעבור את תקופת הלימודים בהצלחה ובקלות המרבית, זו הסיבה שבמהלך הלימודים, נהנים התלמידים הזכאים ממלגות קיום גבוהות ועזרה בתשלום שכר הלימוד. כך לדוגמא, רק השנה חולקות לתלמידי המסלול מלגות קיום ע"ס 2000-6000$ לשנה! יחד עם זאת, הלימודים במסלול 'אח אקדמי' נערכים בשעות הערב, כך שניתן לשלב עבודה עם הלימודים.

אם אתה אוהב להתנדב ורוצה למנף את זה לעבודה קבועה עם משכורת גבוהה, או אם ערך הצלת החיים גדול בעיניך – אתה מוזמן לפנות אלינו ולקבל פרטים על המסלול.

למעוניינים: המכינה המקוצרת ללימודי הסיעוד נפתחת בקרוב! לפרטים התקשרו: 03-5785030

קורונה כאן 11 בנצי פורגס אח חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד