כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ועדת הקורונה התכנסה

תפילות ושיעורים מרבנים חולי קורונה; לקראת שינויים בהנחיות הסגר

הממשלה צפויה לאשר היום שורה של הקלות משמעותיות על בני ברק, בעקבות "שיפור בנתוני התחלואה" והבטחה לפינוי 700 מתושבי העיר שחלו למלוניות בידוד • בשל הסרת חלק מהמגבלות, תתאפשר כניסה ויציאה מהעיר ברכב פרטי. ההגבלות בתוקף עד 20 באפריל

תפילות ושיעורים מרבנים חולי קורונה; לקראת שינויים בהנחיות הסגר
שוטרים בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חברי הממשלה בראשות בנימין נתניהו מתכנסים בשעה זו ובשעה 15:00 צפוי להתקיים דיון בנוגע להקלות הארציות בסגר.

וועדה, בראשות רה"מ בנימין נתניהו, צפויה להתכנס היום בשעה 13:00. דיון ראשון בנוגע להקלות הארציות בסגר אמור להתקיים בשעה 15:00.

למרות שבבני ברק חלה ירידה בקצב ההדבקות, יש עדיין 1,100 חולים על כל 100 אלף תושבים. זאת לעומת 139 חולים בשאר המדינה על כל 100 אלף חולים - כלומר, פי שמונה יותר. בירושלים יש 271 חולים לכל 100 אלף תושבים - בערך פי 2 משאר הערים בישראל.

ועדת השרים הקובעת את מדיניות הסגר ברחבי ישראל בימי הקורונה צפויה לחדש היום את תנאי הסגר על בני ברק.

על פי טיוטת ההחלטה שתובא לאישור הוועדה, בבני ברק יתנהל סגר חלקי שיימשך עד 20 באפריל, ובמסגרתו תיאסר פעילות התחבורה הציבורית בעיר ואליה, אך תהיה אפשרות לצאת מהעיר באמצעות רכב פרטי.

כמו כן, הסגר לא יחול על אזור התעשייה הצפוני של בני ברק, כיוון שאין בו תחלואה חריגה. בטיוטה מוסבר כי בעיריית בני ברק טוענים ששחרור התחבורה הפרטית יסייע למאבק במגפה. בנוסף לכך, יוארך הסגר בשכונות הירושלמיות שבהן נרשמו התפרצויות של המגפה.

כפי הנראה, הממשלה תאשר היום שורה של הקלות משמעותיות על בני ברק, בעקבות "שיפור בנתוני התחלואה" והבטחה לפינוי 700 מתושבי העיר למלוניות בידוד מטעם המדינה. כאמור, בשל הסרת חלק מהמגבלות, תתאפשר כניסה ויציאה מהעיר החרדית ברכב פרטי. ההגבלות המעודכנות על בני ברק יהיו בתוקף עד 20 באפריל, בעוד שההגבלות על השכונות בירושלים יהיו בתוקף עד 19 באפריל.

התוכנית להוצאת 700 מתושבי העיר למלוניות בידוד תעבוד בצורה כזו לפיה רבנים בכירים שהחלימו מקורונה יועברו לבתי מלון יחד עם החולים והמבודדים, ושם יקיימו תפילות רבות משתתפים וכן יועברו שיעורי תורה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד