ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בעקבות הסגר

העו"ד החרדי פנה לשר: פטור מארנונה לתושבי בני ברק

עו"ד משה אוסדיטשר, תושב העיר בני ברק, פנה לשר הפנים אריה דרעי ולח"כ מיכאל מלכיאלי שיפעלו מתוקף תפקידם כשר הפנים וכאיש ציבור למען מתן פטור מארנונה לבתי מגורים בעיר לכל אורך תקופת הסגר • "כל בית אב יקבל פטור מארנונה על התקופה הרלוונטית בה היה סגר באזורו"

העו"ד החרדי פנה לשר: פטור מארנונה לתושבי בני ברק
מחסום משטרתי בבני ברק צילום: תומר נויברג, פלאש 90

העיר בני ברק נמצאת בסגר כשלושה שבועות. הסגר - בתוספת מצב החירום הלאומי הכולל יציאה לחל"ת של מרבית מהאזרחים - הביאו לקשיים כלכליים ברבים מבתי האב בארץ בכלל, ובעיר בפרט.

בימים האחרונים הצטרפו לסגר גם מספר רב של שכונות בירושלים, וכעת צפויות להתווסף שכונות נוספות.

בשל כך, עו"ד משה אוסדיטשר - תושב העיר בני ברק בעצמו, פנה לשר הפנים אריה דרעי ולח"כ מיכאל מלכיאלי שיפעלו מתוקף תפקידם כשר הפנים וכאיש ציבור למען מתן פטור מארנונה לבתי מגורים בעיר לכל אורך תקופת הסגר.

במכתבו מציין עו"ד אוסדיטשר כי "כתושב בני ברק ובשם תושבי בני ברק, כולם, אשר עד היום היו בסגר מוחלט, קרי אין יוצא ואין בא בתחומי העיר בני ברק, תוך שהנטל הכלכלי על משפחות אלה הוא עצום ואיש אינו יודע ‘מה ילד יום’, כאשר כל עזרה לתושבים אלה יכולה להיות קריטית".

ולכן הוא פונה בבקשה וכותב: "אודה לטיפולך על מנת להעביר עניין זה כחלק מתקנות שעת חירום לבתי המגורים אשר באזורים בהם נקבע סגר מוחלט ובכללם העיר בני ברק והשכונות בירושלים, כאשר כל בית אב יקבל פטור מארנונה על התקופה הרלוונטית בה היה סגר באזורו, ובפעול הוכרז כ’אזור מוגבל'".

כמו כן הוא מציין כי "אזורים אחרים מוכי קורונה לא הוכרזו כאזור מוגבל למרות שמספר החולים בהם היה רב יותר, ובאופן לא מידתי נפגעו זכויות היסוד של תושבים אלה, ועל כן יש להיענות לדרישתי זו לפטור מארנונה לבתי האב לתקופה בה היו בסגר ללא קשר למוצא דתם גזעם ומינם".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד