כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משבר הקורונה

הפרופ' מתחנן: אל תחששו להגיע לבית החולים

פרופ' ציון חגי, יו״ר ההסתדרות הרפואית בישראל קורא לחולים ובמיוחד לחולים הכרוניים לבוא לבתי החולים כדי לקבל טיפול ולא לחשוש בגלל הנגיף • "החשש מהידבקות בקורונה מובן, אבל הוא בשום אופן לא צריך לגבור על הצורך החיוני לקבל טיפול רפואי"

הפרופ' מתחנן: אל תחששו להגיע לבית החולים
אילוסטרציה צילום: pixabay

יו״ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי בקריאה לציבור החולים, במיוחד החולים הכרוניים ואלו הנזקקים לטיפול רפואי מציל חיים- הגיעו לבית החולים לא לחשוש לא להישאר בבית, נעניק לכם את הטיפול המיטבי.

הנתונים שמגיעים אלינו מבתי החולים והקופות מלמדים על הימנעות של אזרחים מלפקוד את קופות החולים המרפאות ובתי החולים, וזה מדאיג מאד. ישנם חולים כרוניים שלא מגיעים לרופא מחשש להידבק וישנם אחרים הזקוקים לצנתורי לב אולם הם בוחרים להישאר בבית מה שמחריף את מצבם ומסכן אותם אף יותר מהקורונה.

ההסתדרות הרפואית קוראת לציבור להתייעץ עם רופאי המשפחה ועם מוקדי קופות החולים בכל מקרה של חשש ולו הקל ביותר, ובמקרים של תחושות חריגות בחזה או בתפקוד יש להתקשר לאלתר לקופות החולים למוקד ולקבל עזרה רפואית״

יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי מוסיף : "החשש מהידבקות בקורונה מובן, אבל הוא בשום אופן לא צריך לגבור על הצורך החיוני לקבל טיפול רפואי בכל מקרה בו חשים שלא בטוב. הקריאה להישאר בבתים ולפעול על פי ההנחיות הוכיחה את עצמה מבחינת קצב ההדבקה, אבל לא נשארים בבית אם מרגישים רע. חד משמעית. מצלצלים, מתייעצים, ומקבלים טיפול רפואי. הצוותים הרפואיים ערוכים, הם מוגנים וגם ממגנים אתכם , הצוות הרפואי הוא שם בשביל לתת מענה לכל בעיה".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד