ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
איחל לשמאל למות מקורונה

יאיר נתניהו שוב מעורר סערה: ראש הממשלה התנער

בנו של ראש הממשלה שוב מעורר סערה, בתגובה שארגן הערב השמאל בכיכר הבימה בתל אביב בצל הנחיות משרד הבריאות האוסרות התקהלות, כתב יאיר נתניהו: "מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה יהיו רק של המחנה שלכם" | אביו בנימין נתניהו התנער מהדברים

יאיר נתניהו שוב מעורר סערה: ראש הממשלה התנער
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

"מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה יהיו רק של המחנה שלכם", כך כתב הערב בנו של ראש הממשלה ועורר סערה.

הערב נערכה הפגנה בתל אביב מול תיאטרון הבימה, שם הגיעו מאות אנשים והפגינו נגד ראש הממשלה, ונגד כחול לבן שנמצאים במשא ומתן עם נתניהו להרכבת ממשלה. הדבר הכעיס את תומכי הימין שתקפו את משתתפי ההפגנה וטענו שההפגנה מסכנת את המשתתפים בגין נגיף הקורונה.

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיב בתגובה מעוררת סערה על הפגנת 'הדגלים השחורים' לציוץ של ח"כ ניצן הורוביץ ממרצ שהתגאה בהפגנה, וכתב לו בתגובה. "מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה יהיו רק של המחנה שלכם".


לאחר שדבריו עוררו סערה, כתב יאיר נתניהו. "‏כמה עיתונאים טיפשים ופופוליסטים זה לא יאמן. ניצן הורוביץ צילם עצמו מתגאה ב״הפגנה״ במימון של אהוד ברק, שלפי כל הגיון אמורה בכלל לא להיות חוקית בימים אלה (מניין בבית כנסת אסור!). אני זעמתי כי אני מבין ש״ההפגנה״ הזאת תוביל כמעט בוודאות ל"מוות" של זקנים (מאות אנשים במקום אחד, זה כמעט וודאי מבחינה ססטיסטית). אז רציתי להבהיר לו מה המשמעות של מעשיהם שאשכרה הם מסכנים לא רק את החיים שלנו ושל ההורים והסבים שלנו (שזה הדבר האחרון שמעניין אותם), אלא גם את החיים של ההורים והסבים שלהם, אבל בגלל שאין לי כוח למלחמה מיותרת כזאת וחסרת חשיבות העדפתי למחוק את הציוץ. אל דאגה, הציוץ של ניצן הורוביץ מתגאה במעשה שיוביל למוות של זקנים, נשאר על כנו."

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לציוץ המקומם של בנו: "ראש הממשלה דוחה את הדברים על הסף. במאבק בקורונה אין מחנות, ואסור שיהיו. ראש הממשלה עובד מסביב לשעון כדי לשמור על בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל."

יו"ר 'מרצ' ח"כ ניצן הורוביץ הגיב לדברים וכתב: "דברי הבלע של יאיר נתניהו מעוררים שאט נפש. ההסתה ואיחולי המוות לאנשי המחנה הפוליטי היריב מחליאים ורק מדגישים את חשיבות המאבק שלנו נגד השחיתות ולמען חיזוק הדמוקרטיה. במיוחד בתקופה הזו יש צורך קריטי בהגנה על זכויות היסוד של האזרחים. אני גאה במפגינים שיוצאים להגנת החברה הישראלית החופשית וממליץ ליאיר נתניהו לשטוף את פיו באלכוג'ל".

יאיר נתניהו בנימין נתניהו סערה ברשת קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד