י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בארגון התריעו בעבר

10 אנשי צוות נדבקו בקורונה; אחת במצב קשה

מקרה מצער בבית החולים שיבא: 10 אנשי צוות נדבקו בקורונה - אחת מהם במצב קשה | "אנחנו מתריעים כבר שבועות ארוכים שהבעיה המרכזית היא המיגון של צוותי הרפואה במחלקות שאינן מחלקת קורונה או מיונים נשימתיים", כך מארגון המתמחים

10 אנשי צוות נדבקו בקורונה; אחת במצב קשה
חולה קורונה בבית חולים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

עשרה אנשי צוות רפואי במחלקה פנימית ג' בבית החולים שיבא תל השומר נדבקו משני חולי קורונה שאליהם נחשפו. בין הנדבקים: סגן מנהל המחלקה וסטודנטית לרפואה שעבדה כעוזרת של אחד מהרופאים. כך דווח ב-ynet.

הסטודנטית שנדבקה אובחנה כחיובית בשבוע שעבר. ביממה האחרונה מצבה הדרדר, והיא הועברה לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ שם חוברה למכונת "אקמו" (לב ריאה). בנוסף, היא הורדמה והונשמה בשל קשיים נשימתיים.
 
בעקבות המקרה מסרו בארגון המתמחים "מרשם" כי "אנחנו מתריעים כבר שבועות ארוכים שהבעיה המרכזית היא המיגון של צוותי הרפואה במחלקות שאינן מחלקת קורונה או מיונים נשימתיים. במחלקות הפנימיות צוותי הרפואה ממוגנים רק באמצעות מסיכה כירורגית והחולים לא תמיד ממוגנים, תמיד מגיעים עם תסמינים נשימתיים ולעיתים ללא תסמינים כלל.

כך נדבקו 10 אנשי צוות בשיבא וכך ימשיכו להידבק אנשי צוות נוספים. אנחנו שבים ומתריעים: חייבים למגן את הצוותים הרפואיים במחלקות הפנימיות. ככל שימשיכו להתנהל ללא מיגון עוד ועוד אנשי צוות ייחשפו ויידבקו".

קורונה בית חולים שיבא תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד