ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מצפצפים על הקורונה

שלושה חרדים מקראון הייטס נעצרו בקטטה בבית 770

בזמן שכלל חסידי חב"ד עוקבים בדאגה אחר מניין הנופלים מנגיף הקורונה בשכונת קראון הייטס ל"ע ושומרים על הנחיות הממשל והרבנים - קבוצת בחורים צעירים מהפלג המשיחיסטי ניסו לפרוץ ביום חמישי האחרון לבית 770 שנסגר לפני כמה שבועות על סורג ובריח | הקטטה האלימה תועדה במצלמות אבטחה | המשטרה עזבה עם שלושה עצורים

שלושה חרדים מקראון הייטס נעצרו בקטטה בבית 770
חסידי חב"ד בבית 770 בימים כתיקונם צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

בזמן שמקראון הייטס, מעוז חב"ד בניו יורק, ממשיכות לזרום מידי יום ביומו הבשורות הקשות, טרגדיה אחר טרגדיה על גברים ונשים שנדבקו בנגיף הקורונה והלכו לעולמם ל"ע, למרות השמירה על ההנחיות שקבעו הממשלה והרבנים, פרצה קבוצת בחורים מהפלג המשיחיסטי לבניין 770 המפורסם בזמן שהוא סגור וניסו להכנס אליו.

בתיעוד ממצלמות האבטחה, הם נראים ביום חמישי האחרון בשעה 22:00, מנסים לפרוץ את הדלת ב-770 וכאשר אדם אחד ניסה לעצור אותם, הם התנפלו עליו באגרופים.

התקרית התרחשה לאחר שאחד מחבריהם של הבחורים נתפס על ידי אחד מאנשי התחזוקה של 770 בתוך הבניין לאחר שנכנס באמצעות מפתח שאותו קיבל באופן חוקי, כך לפי המשטרה.

לטענת הבחורים, הם ניסו להיכנס כדי לסייע לחברם שנתפס בבניין, אך למרות המאמצים שלהם כולל באמצעות מוט ברזל, הדלת נותרה מאובטחת ולא נפרצה, כך דווח האתר 'קראון הייטס אינפו'.

לפי המשטרה, שלושה בחורים נעצרו, שניים מחוץ ל-770 בגין תקיפה ואחד בפנים בגין הסגת גבול. משטרת המחוז פרסמה כי היא תאכוף איסור התקהלויות גדולות, ומי שלא יציית ייעצר.

בעוד שרוב הבחורים חזרו לבית הוריהם לאחר סגירת כל בתי הספר והישיבות, ואלה שנשארו שומרים על הכללים של שמירת מרחק, הבחורים הללו המשיכו להפר את ההנחיות, כשהם מקיימים מניינים מחוץ ל-770 וגרמו להיתקלויות עם המשטרה ולחילול השם רב.

חב"ד בית 770 קורונה קטטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד