י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תוצאות מעודדות

התפלגות חולי הקורונה בבני ברק לפי שכונות

תוצאות מעודדות: נראה כי הסגר שהוטל על העיר בני ברק עשה את שלו וכי מספר חולי הקורונה החדשים בעיר צונח יחסית לימי השיא. 'בחדרי חרדים' עם מפת התחלואה בעיר לפי שכונות ואזורים

התפלגות חולי הקורונה בבני ברק לפי שכונות
שוטרים ומחסומים בכניסה לבני ברק צילום: דוברות המשטרה

העיר בני ברק היא עדיין העיר השנייה בארץ במספר החולים בקורונה והראשונה ביחס למספר התושבים, אולם יש גם בשורות טובות. ממסמך רשמי של המל"ל עולה כי קצב ההדבקה בה השתווה לשאר הארץ. המשמעות: פתח של תקווה להסרת הסגר כליל. עם זאת, נציין כי כל עוד לא נראה ירידה גם במספר החולים, ככל הנראה לא יוסרו הגבלות התחב"צ.

השכונות שבהן מספר החולים הוא הגדול ביותר נכון ל-16 באפריל הן, גבעת סוקולוב עם 400 חולים ורמת אהרון/אור החיים עם 351 חולים. 

כמו"כ גבעת סוקולוב עם 332 חולים על 31,666 תושבים, קריית ויזניץ עם 138 חולים על 11,682 תושבים, קריית הישיבה עם 119 חולים ל-9,208 תושבים, הר שלום עם 85 חולים ל-7,943 תושבים, קריית נדבורנא עם 66 חולים ל-5,603 תושבים ורמת אלחנן עם 53 חולים ל-3,815 תושבים.

עם זאת, נציין כי לפי נתוני פיקוד העורף – 460 חולים הוצאו מהעיר, ועוד 160 מאושפזים בבתי חולים והם אינם נכללים בפילוח השכונות.

השכונות שבהן היה קצב הגידול הגבוה ביותר בשבוע האחרון הן רמת אלחנן עם גידול של 1.8, נחל שמעון עם גידול של 1.76 וקריית הישיבה עם גידול של 1.72.

בשכונות הפועל המזרחי ג' והפועל המזרחי ב/ד' שסומנו בשבוע שעבר כשכונות בעלות קצב גידול גבוה, חל שיפור וקצב ההדבקה הואט משמעותית.

בשל כך, הומלץ על ידי המל"ל לתעדף את הטיפול בשכונות בסדר הבא: רמת אלחנן, גבעת סוקולוב, קריית הישיבה, רמת אהרון/אור החיים, קריית נדבורנא, קריית ויז'ניץ, נחל שמעון והפועל המזרחי.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד