י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שנים של הסברה יורדות לטמיון"

בגלל העסקנים החרדים: בחורי ישיבות יתגייסו לצה"ל // דעה

העיתונאי יענקי פרבר, תושב בני ברק בעצמו, מסתכל בשבועות האחרונים על רחובותיה של עיר התורה ונדהם. חיילי צה"ל במדים ממלאים את הרחובות ומתקבלים בחיוך רחב • "אם בשנים הקרובות אחוז גיוס החרדים יעלה בבני ברק, תזכרו מי גרם לזה"

בגלל העסקנים החרדים: בחורי ישיבות יתגייסו לצה"ל // דעה
הרמטכ"ל בבני ברק צילום: דובר צה"ל

בני ברק הפכה בימים אלו לבסיס צבאי, ואם פעם הצעירים בבני ברק חשבו שצה"ל זה דבר רע, היום הם יודעים שצה"ל זה דבר טוב, אפילו טוב מאד.

אחרי מלחמת המפרץ (1991) החרדים נחשפו לרדיו, ואחרי מגיפת הקורונה החרדים נחשפו יותר לאינטרנט. אם העסקנים החרדים היו ממוקדים יותר בעשייה במקום בצעקות של לפני שבועיים, בני ברק לא היתה הופכת לבסיס צבאי עם 210,000 איש שהפכו לאזרחים עובדי צה"ל.

אם בשנים הקרובות אחוז גיוס החרדים יעלה בבני ברק, תזכרו מי גרם לזה, תזכרו מי הסתובב עם חזה מנופח וחשב שהוא מנהל את העולם, תזכרו את ההתנהלות המופקרת של עסקנים שגרמו לכך שבני ברק הפכה לבסיס צבאי עם נוכחות גדולה של שוטרים, החשיפה של הילדים והנוער החרדי בעיר לחיילים היתה גדולה מאד, ובעצם הביאה לכך שלסיפורים על צבא שרוצה לחלן את החרדים, או להפוך אותם לכופרים אף אחד כבר לא יאמין.

ואם בעוד כמה שנים בני ברק תעלה באחוזי גיוס, תזכרו מי היה זה שסיפר לכם על זה, הרי את דעתי החיובית על שירות בצה"ל אתם יודעים 'יותר טוב ממני' אז אין צורך להרחיב על כך.

וכפי שכתב משה גלסנר מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה' בחשבון הטוויטר שלו: "סיימתי כעת שיחה עם תומך הפלג הירושלמי, והוא מודאג נורא: "תשמע, החיילים מסתובבים בבני ברק חופשי, הציבור מאוד אוהב אותם וגם מראה להם את זה, והם גם מתנהגים לתושבים בצורה מאוד יפה. שנים של הסברה יורדות לטמיון" מלא אהבת אחים".

כך שאם יום אחד ירצו לדעת מי גרם לעליית גיוס חרדים, תזכרו שהעסקנים והפוליטיקאים וחברי מועצה של ערים חרדיות שכשלו בהסברה מול הנגיף, ובמשך שנים מסבירים שהמדינה הציונית היא דבר רע, הם שגרמו לעליית אחוזי הגיוס, כי רחובות בני ברק התמלאו בחיילים בגללם, כי אם בני ברק היתה מתנהגת לפני חודשיים כמו שהיא התנהגה בשבועות האחרונים, לא היינו צריכים את החיילים בעיר. אבל לפני חודשיים העסקונה עוד שלטה, אז הגענו לאן שהגענו.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד