י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בדבריו

חבר המועצה לשעבר מאיים: "תיפגעו אם תגיעו למקווה"

למרות מנין המתים בקרב אחינו בני ישראל ל"ע, ישנם עדיין כאלה שממשיכים ללכת "במסירות נפש" כביכול לטבול במקווה, גם בשכונת סטמפורד היל הלונדונית | עקב כך, פנה חבר המועצה החרדי לשעבר והזהיר את הטובלים | המשטרה קנסה כמה חרדים שטבלו בחג הפסח

חבר המועצה לשעבר מאיים: "תיפגעו אם תגיעו למקווה"
שמואל ג'ייקובסון/מקווה טהרה צילום: באדיבות המצולם/אורי לנץ, פלאש 90

חבר מועצת העיר לונדון לשעבר שמואל ג'ייקובסון, מאיים על באי המקוואות בלונדון ואומר להם בסרטון שפרסם, כי הם עלולים להיפגע אם הם יגיעו למקווה, לאחר שחלק קטן מתושבי המקום לא ממלאים אחר ההוראות של הרשויות ושל הרבנים.

"אם רק תעזו להגיע לשלושה או אפילו ארבעה מקוואות בסטמפורד היל, אתם תופתעו, אתם תגלו שהם מסוכנים, אני לא הולך לתת לכם פרטים, אבל אני אומר לכם להיזהר, שוב אני מזהיר, זה פסול ומסוכן, ככה לא תסכנו את עצמכם, וככה גם לא תהרגו אחרים".

בתוך כך, המשטרה בלונדון קנסה מספר חרדים בגין שימוש במקווה בסטמפורד היל במהלך חג הפסח, לאחר שנאסר לטבול במקווה בגלל חשש להידבקות בנגיף הקורונה.

משטרת המטרופולין בלונדון אישרה כי למספר אנשים ניתנו קנסות לאחר שטבלו במקווה ברחוב Craven Walk ביום שישי, 10 באפריל. הם שוחררו מהמקום ללא מעצר לאחר קבלת הקנס.

סכום הקנס על הפרות של ההוראות יכול להגיע לקנס של 30 פאונד, או 60 פאונד.

מאיחוד בתי הכנסת בלונדון נאמר לתושבי לונדון החרדים, כי חל איסור על גברים לטבול במקווה, והמשטרה אוכפת את ההוראות. בנוסף קבוצה של רופאים יהודים פרסמה הודעה לקהילה החרדית כי יש לסגור את מקוואות הגברים.

טבילה במקווה סטמפורד היל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד