י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אכיפת קורונה

השוטרים תפסו: 12 מתפללים נעלו עצמם בביה"כ בבני ברק

במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, תפסה המשטרה הפרה מכוונת וביודעין של התקנות ע"י קבוצת מתפללים שהתקהלו בתוך בית כנסת הבוקר בעיר בני ברק • בזכרון יעקב נתפסה התקהלות אסורה של 14 מתפללים

השוטרים תפסו: 12 מתפללים נעלו עצמם בביה"כ בבני ברק
מתפללים בניגוד להנחיות צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (שני) הגיעו שוטרים לבית כנסת ברחוב אברבאנל בני ברק, בו נרשמו במהלך החודש האחרון הפרות חוזרות ונשנות של תקנות צו הבריאות והתקהלויות של מתפללים בצפיפות ותוך סיכון בריאותי ממשי.

המקום נחזה להיות סגור אולם בדיקה שנעשתה העלתה כי בתוך בית הכנסתו נעלו את עצמם כ 12 מתפללים בניגוד להנחיות בצו בריאות העם, כאמור תוך סיכון לבריאותם.

השוטרים הורו על פיזור המתקהלים ורשמו דוחות בגין הפרת תקנות צו בריאות העם.

בנוסף, הבוקר איתרו שוטרי תחנת זכרון יעקב התקהלות אסורה של 14 מתפללים בעיר שנכנסו אל בית הכנסת בסתר ונעלו את דלת הכניסה מבפנים, תוך סיכון בריאותי שלהם ושל בני משפחתם.

לאור הזלזול הבוטה בחוק (המתיר כיום תפילה מחוץ לכתלי בית הכנסת בלבד) רשמו השוטרים קנסות ופיזרו את ההתקהלות האסורה, למען בטחון הציבור.

משטרת ישראל קוראת לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות שהנן הנחיות מצילות חיים ולמען בריאות הציבור.

בימים האחרונים פורסמו הקלות מסויימות אולם עדיין קיימות מגבלות שנשארו על כנן וישנה החובה להקפיד ולקיימן למען שמירה על בריאות הציבור וכדי שנצליח, ביחד, להתגבר על התפשטות נגיף הקורונה ולחזור בהקדם לשגרת חיינו.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד