י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סמים ואלכוהול בחדרים

אורחי מלון הקורונה זועמים על החרדים: "מפריעים לנו לחגוג"

חולי הקורונה השוהים במלון דן מבתל אביב, זועמים על אורחים חרדים במלון שמונעים מהם ליהנות ולחגוג • "אמנם הורדנו פרופיל, אבל יש פה מסיבות סמים ואנחנו מקפידים לא לצלם כדי שלא נסתבך ויעצרו אותנו"

אורחי מלון הקורונה זועמים על החרדים: "מפריעים לנו לחגוג"
מלון חולי הקורונה בתל אביב צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אף אחד לא דמיין שהמלון היוקרתי יראה כך, מלון הקורונה שבתקופה רגילה בעונה זו מלא עם מבקרים מכל רחבי העולם, נמצא בתפוסה עכשיו עם חולים שנדבקו בנגיף, חלקם מתלוננים כי יש אנשים במקום "שמבריחים סמים ואלכוהול ועושים מסיבות בחדרים".

בימים האחרונים החלו חיילי פיקוד העורף לערוך בדיקות יזומות בחדרי הצעירים במלון הקורונה, זאת לאחר שהגיעו עדויות על כך שהם מבריחים סמים ואלכוהול. הצעירים מצידם טוענים שהם רק רוצים קצת להשתחרר וכועסים על כך שהאורחים החרדים שהגיעו לאחרונה מונעים מהם ליהנות.

עוד חדשות לא טובות מגיעות ממלון הקורונה בתל אביב. לאחר דיווחים על כך שהאורחים במלון גונבים אוכל האחד מהשני, בימים האחרונים מאבטחי מלון 'דן פנורמה' ערכו בדיקות בחדרים של הצעירים החולים בקורונה, מחשש שהם עורכים מסיבות סמים ואלכוהול.

הבדיקות נעשו בעקבות מידע על כך שבימים האחרונים הצליחו הצעירים להבריח עשרות בקבוקי יין במסווה של מיץ ענבים וגם כמה מאות גרמים של גראס. "וודקה קל מאוד לגלות בגלל הריח החזק שלה. אבל יין דומה בריח למיץ ענבים", אמר ד', אחד החולים, בשיחה לערוץ 12, "החבר'ה הצליחו להבריח יינות בתוך בקבוקים של מיץ ענבים ואפילו יין פטישים צבאי. אנחנו סגורים פה כל היום רוצים קצת להשתחרר לנקות את הראש. חייבים לשתות אלכוהול".

לדברי ד', היו גם כמה חולים שהבריחו גראס לתוך המלון ועשו בחדרים מסיבות סמים קטנות. "באחד החדרים הייתה מסיבת סמים ועישנו גראס", סיפר ד'. "יש לנו את השיטות שלנו להבריח אותו למרות שבזמן האחרון יש הקפדה גדולה מאוד בעיקר על החולים הצעירים שאחראים לסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות".

חולה אחר הוסיף: "אמנם הורדנו פרופיל, אבל יש פה מסיבות סמים ואנחנו מקפידים לא לצלם כדי שלא נסתבך ויעצרו אותנו. אין פה תיעוד. אנחנו לא מתבלטים כמו בהתחלה. בזמן האחרון יש תשאול של מאבטחים וחיפושים בחדרים".

חלק מהחולים הצעירים טענו עוד בשיחה, שהגעת חולי קורונה למלון מהמגזר החרדי והערבי גרמה להתמרמרות בקרב החולים הצעירים. "פתאום אסור להוריד חולצות או להשתזף כדי לא לפגוע ברגשות החרדים. אם מישהו מפר את ההנחיות אז מחרימים לנו את מועדון התרבות שיש בו מקרן ומכשירי מוסיקה. זה כבר קרה שהענישו אותנו" מתאר ד'. לטענתם "החולים החרדים והערבים מגבילים את החופשיות שהייתה לנו ברחבי המלון. המאבטחים הקשיחו את הנהלים והם לא רוצים יותר שערוריות".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד