י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גופי חסד נרתמו לסייע

צפו בשמחה המתפרצת מחגיגות השחרור של חולי הקורונה מבית המלון

אמש (ראשון) התקיימה חגיגת בר מצווה בהשתתפות של עשרות אנשים - במקום היחיד בארץ בו מותר להתקהל - מלון חולי הקורונה. במלון אחר חגגו חולי הקורונה את שחרורם מבית המלון • צפו

צפו בשמחה המתפרצת מחגיגות השחרור של חולי הקורונה מבית המלון
התיעוד מבר המצווה צילום: שמוליק חיימסון ויהודה רוזן

אמש (ראשון) נערכה בבית המלון מעלה החמישה המשכן חולי קורונה חרדים, חגיגת "מסיבת שחרור" למחלימים שנישאו על כתפיים לקול שירת "הודו להשם חסדו" ו"הטוב כי לא כלו רחמיך".

אחד מהמשתחררים אמר ל'בחדרי' "אני לא מבין למה אנשים מסרבים להתפנות לבתי המלון. יש פה אווירה טובה, אוכל טוב, בשונה מהבית מותר להתקהל פה והכי חשוב - זה הרבה יותר בטוח".

בנוסף, חיים וידר, נער צעיר שחלה בקורונה יחד עם הוריו ואחיו, התפנה לבית המלון ניר עציון המשכן בימים אלו חולי קורונה חרדים.

אמש שמעו אנשי המלון כי חיים חוגג בר מצווה באותו היום ונרתמו לעשות לו אירוע אותה הוא לא ישכח לעולם. גופי חסד מאיזור הצפון נרתמו לסייע, הרב שילה גרמה - בעליו של עסק בלונים לאירועים תרם בלונים מעוצבים לאירוע, ונשים מכל רחבי חיפה בישלו מטעמים ואפו עוגות לכבוד המאורע כשכל שוכני המלון - חולי הקורונה, משתתפים באירוע כמשפחה אחת גדולה.

אביו של הנער סיפר שלא האמין שכך יהיה האירוע ואמר שהוא אף היה יותר מפואר ומושקע מהאירוע המקורי שהם תכננו.

אחד מבני המשפחה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "בהתחלה דוד ממש היה עצוב שלא יוכלו לחגוג לו בר מצווה, והוא לא האמין שדווקא בזכות זה שהוא נדבק, יחגגו לו באירוע כזה המוני ומפואר".

ניר עציון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד