י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בערב יום הזיכרון לשואה

הפוליטיקאי האנטישמי צייץ טלאי צהוב בהקשר לקורונה

בערב יום הזיכרון לשואה צייץ פוליטיקאי הולנדי-מוסלמי תמונה של טלאי צהוב יהודי אותו נשאו היהודים בגטאות - במחאה על תוכניות לפיקוח על נשאי נגיף הקורונה

הפוליטיקאי האנטישמי צייץ טלאי צהוב בהקשר לקורונה
טלאי קורונה צילום: מתוך טוויטר

ארנוד ואן דורן, חבר מועצת העיר האג, פרסם בציוץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה של טלאי צהוב יהודי אותו נשאו היהודים בגטאות, במחאה על תוכניות לפיקוח על נשאי נגיף הקורונה.

את התמונה פרסם ביום השואה, יום האבל של מדינת ישראל על קורבנות השואה, שמצוין גם על ידי יהודים רבים ברחבי העולם. תגובות הגולשים היו נגד.

הציוץ שלו עם הטלאי הצהוב, צויץ עם הכיתוב "אפליקציית קורונה". בציוץ נכתב "אין חובה לאפליקציית קורונה". התייחסות הציוץ היא לבדיקה שמבצעת ממשלת הולנד, עם אפליקציה שתעזור לרשויות לפקח על מקום הימצאם של אנשים שנגועים בקורונה, כולל כאלו שהם חושדים שהם נשאים של הנגיף, וזאת על מנת לרסן את התפשטות הנגיף.

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שהאיש מצייץ דברים פוגעניים נגד יהודים וישראל. בשנת 2018 צייץ ואן דורן תפילה "להשמיד את הציונים", ואמר כי צום ביום כיפור לא יעזור ליהודים לכפר על חטאי ישראל. מפלגתו מפרסמת באתר האינטרנט שלה כי היא שואפת, "לקדם את האינטרסים של הקהילה האיסלאמיסטית".

טלאי צהוב קורונה אנטישמיות בהולנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד