י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד

אמבולנסים ואופנולנסים: כך שימחו המתנדבים את נער בר המצווה

אבי של נער בר מצווה מהעיר אלעד פרסם פוסט בו סיפר כי בנו עצוב מכך שלא ניתן לחגוג לו כראוי את האירוע בעקבות משבר הקורונה. הפוסט הגיע לידי מתנדבי מגן דוד אדום באלעד שנרתמו למשימה • צפו

אמבולנסים ואופנולנסים: כך שימחו המתנדבים את נער בר המצווה
מתנדבי מד"א על אופנולנסים צילום: דוברות מד"א

בתחילת השבוע האחרון נהיה יוסי מאלעד בן 13. במקום חגיגה מפוארת עם עשרות מוזמנים כפי שתוכנן מראש, בעקבות הקורונה הוא נאלץ להסתפק בחגיגה מצומצמת עם המשפחה הגרעינית בלבד.

אביו העלה פוסט ובו הוא מספר על החוויה הלא נעימה, והפוסט הגיע לידי מתנדבי מגן דוד אדום באלעד שנרתמו למשימה. שיירה ארוכה של אמבולנסים ואופנולנסים הגיעה עד לפתח ביתו, שם עצרו ובירכו דרך מערכת הכריזה את חתן בר המצווה שעמד נרגש במרפסת הבית. אין ספק שחגיגה כזו הוא לא ישכח לעולם.

אתמול (שני) פרסמנו כי חיים וידר, נער צעיר שחלה בקורונה יחד עם הוריו ואחיו, התפנה לבית המלון ניר עציון המשכן בימים אלו חולי קורונה חרדים.

ביום ראשון שמעו אנשי המלון כי חיים חוגג בר מצווה באותו היום ונרתמו לעשות לו אירוע אותה הוא לא ישכח לעולם. גופי חסד מאיזור הצפון נרתמו לסייע, הרב שילה גרמה - בעליו של עסק בלונים לאירועים תרם בלונים מעוצבים לאירוע, ונשים מכל רחבי חיפה בישלו מטעמים ואפו עוגות לכבוד המאורע כשכל שוכני המלון - חולי הקורונה, משתתפים באירוע כמשפחה אחת גדולה.

אביו של הנער סיפר שלא האמין שכך יהיה האירוע ואמר שהוא אף היה יותר מפואר ומושקע מהאירוע המקורי שהם תכננו.

אחד מבני המשפחה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "בהתחלה דוד ממש היה עצוב שלא יוכלו לחגוג לו בר מצווה, והוא לא האמין שדווקא בזכות זה שהוא נדבק, יחגגו לו באירוע כזה המוני ומפואר".

קורונה אלעד מגן דוד אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד