י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחייכים ומחלימים

 מאות חולי הקורונה בכינר נהנו ממופע קסמים משעשע

ביוזמת ובחסות ארגון "רפואה ושמחה" העושה הכל על מנת להיטיב עם המבודדים והחולים בנגיף בכל פינה בישראל, מאות חולי קורונה חרדים מכל רחבי הארץ, השוהים בימים אלו במלון 'כינר' לצורך החלמה מחוץ לעריהם ושכונותיהם, נהנו ביממה האחרונות משפע של פעילות ושלל אטרקציות מהנות ומשעשעות

 מאות חולי הקורונה בכינר נהנו ממופע קסמים משעשע
חולי הקורונה בכינר נהנו ממופע קסמים משעשע צילום: באדיבות המצלם

רפואה ע"י שמחה: מאות חולי קורונה חרדים מכל רחבי הארץ, השוהים בימים אלו במלון 'כינר' לצורך החלמה מחוץ לעריהם ושכונותיהם, נהנו ביממה האחרונות משפע של פעילות ושלל אטרקציות מהנות ומשעשעות, ביוזמת ובחסות ארגון "רפואה ושמחה" העושה הכל על מנת להיטיב עם המבודדים והחולים בנגיף בכל פינה בישראל.

בשיאו של היום כונסו כל הנופשים, הורים על ילדיהם, בחצר הענק של המלון, למופע משעשע בהתנדבות מלאה של הקוסם אהרן אביטל, שעמד במרפסת שמעליהם תוך שמירה על הכללים וההנחיות וריתק אותם במגוון קסמים משעשעים.

מנכ"ל "רפואה ושמחה" מאיר קווין שטרח והגיע למקום ללוות מקרוב את הפעילות, בירך את המשפחות וילדיהם בהחלמה מהירה וברפואה שלימה כשהוא מדגיש את המאמצים הנעשים עבורם הן ביצירת תכנים מעניינים ללא עלות והן בשינוע מארזים, תרופות ומאכלים, כשכל הקהל מודה לו בהחלט על היוזמה והעשייה הברוכה סביב השעון למענם. קווין גם ביקש להודות לאיש החסד יוסי אוקנין על חלקו הגדול בפעילות החסד.

קבלו הצצה לרגעי השיא במופע.

קורונה מלון כינר רפואה ושמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד