י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השנה ללא חגיגות

נתניהו החליט: סגר על ישראל כללי ביום העצמאות

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להטיל סגר על ישראל ביום העצמאות בכדי למנוע יציאות וחגיגות המוניות שיביאו להידבקות והתפשטות מחודשת של הנגיף הקטלני

נתניהו החליט: סגר על ישראל כללי ביום העצמאות
שוטרים בפעולה צילום: דוברות המשטרה

בתום מרתון דיונים שקיים היום (שלישי) ראש הממשלה, הוחלט כי יוטל סגר כללי על ישראל ביום רביעי הבא בו יציינו את יום העצמאות, שמידי שנה מלווה בחגיגות ויציאת העם בישראל לפארקים ולגנים הציבוריים.

בדיון בו השתתפו שרי הביטחון, ביטחון פנים, בריאות ותרבות, ראש המל"ל, מ"מ המפכ"ל, מנכ"ל משרד הבריאות, היועמ"ש לממשלה ומנכ"ל משרד הביטחון הוחלט על שורת צעדים שיאושרו בקרוב בדיון בין שרי הממשלה כדי למנוע התקהלויות ביום הזיכרון וביום השואה

כן הוחלט, כי בכפוף לאישור הממשלה, לנוכח סכנת ההדבקה מנגיף הקורונה לא תתאפשר ביום הזיכרון הגעה לבתי העלמין ולאתרי ההנצחה. שהמשטרה תסגור את צירי הגישה אליהם.

בלשכת ראש הממשלה ממליצים למשפחות השכולות נקראו לקיים בימים שנותרו עד יום הזיכרון, ביקורי התייחדות מצומצמים בבתי העלמין, בהתאם להגבלות הריחוק החברתי. בנוסף הוחלט כי טקסי הזיכרון יתקיימו ללא קהל. כמו כן, יתקיימו טקסים סמליים.

עוד הוחלט כי ביום רביעי הבא בו מציינים את יום העצמאות יוטל סגר כללי על המדינה כולה, שלא תותר כניסה או יציאה מהערים במתכונת דומה למה שהיה בליל הסדר ובשביעי של פסח.

יום העצמאות סגר קורונה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד