כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כיוון ליהדות התורה?

דרעי עוקץ: "נדרשים ויתורים למנוע בחירות"

עקיצה לימינה: שר הפנים והאיש שחתום על ההסכם שהביא לממשלת אחדות בין נתניהו לגנץ מאיים - התעקשות של ימינה על הדרישות הפוליטיות עשויה להביא לבחירות רביעיות

דרעי עוקץ: "נדרשים ויתורים למנוע בחירות"
אריה דרעי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מול דרישותיהם של אנשי סיעת 'ימינה', שנאבקו לקבל תפקידים בכירים בממשלת האחדות - יושב ראש ש"ס אריה דרעי משגר עקיצה למפלגה וקורא לראשיה לוותר על הדרישות כדי לא לגרור את המדינה לבחירות רביעיות.

בראיון ל'הדרך' התייחס דרעי התייחס לחלוקת התפקידים בממשלה ובסייעת ש"ס ואמר: "כדי להגיע לרגע הזה כולם נדרשו ונדרשים לוויתורים" בעקיצה שמשוגרת לימינה ושמא אף לסייעת יהדות התורה.

דרעי עצמו הבהיר כי "גם אנחנו בש"ס ויתרנו". הוא חשף כי, "למרות הגידול בכוחנו לא דרשנו תיקים ומשרדים נוספים, מתוך אחריות והבנה כי שום דבר לא מצדיק את גרירת המדינה לבחירות רביעיות שיהיו הרסניות ומזיקות".

יחד עם זאת הבהיר דרעי כי בהוראת רבני התנועה "עמדנו על המשמר בכל הנושאים החשובים ובראשם הסדרת מעמד בני הישיבות, והבטחנו את היכולת שלנו להמשיך במהפכה המבורכת שהובלנו במשרדים שהחזקנו בהם".

"אני מאמין כי הממשלה הזו תהיה ממשלה יציבה שתמלא את ימיה על פי ההסכם ותביא ליציבות ומשילות. כפי שהתחייבתי תנועת ש"ס תערוב לקיום ההסכם על כל פרטיו ונוודא כי שיתוף הפעולה ישרור לכל אורך הקדנציה", הוסיף דרעי ושיגר שוב התחייבות להיות ערב בהסכם בין נתניהו לגנץ בעמידה בסיכומים.

אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד