י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ישפיע על ההסכם הקואליציוני?

סופית: ליצמן יעזוב את משרד הבריאות לטובת 'השיכון'

לאחר ההשערות והדיבורים, כעת זה סופי, שר הבריאות יעקב ליצמן מיהדות התורה, הודיע לראש הממשלה על החלטתו לעזוב את התפקיד בתמורה לתיק השיכון

סופית: ליצמן יעזוב את משרד הבריאות לטובת 'השיכון'
יעקב ליצמן עם נתניהו צילום: Flash90

שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע לראש הממשלה נתניהו על החלטתו לעזוב את משרדו - ורצונו לקבל בתמורה את תיק הבינוי והשיכון המורחב. ביום חמישי שוחחו השניים וליצמן הציע לעזוב את משרדו, בעקבות שיחה עם האדמו"ר מגור, ולפני כניסת השבת עדכן ליצמן את ראש הממשלה על החלטתו הסופית. כך דווח בחדשות 12.

על פי הדיווח, ליצמן דורש את תיק השיכון והבינוי יחד עם רשות מקרקעי ישראל ומנהל השיכון.

השאלה המרכזית היא כיצד ישפיע המהלך על ההסכם הקואליציוני. כחול לבן עדיין דורשים את תיק הבריאות, אולם ישנה אפשרות שהוא יעבור כמתנת ניחומים ליו"ר ימינה נפתלי בנט.

אפשרות נוספת היא שיולי אדלשטיין יישאר יו"ר הכנסת ובתמורה כחול לבן תקבל את תיק הבריאות. אם התיק יילך לאשכנזי או לעמיר פרץ, תיק החוץ או הכלכלה ישתחררו לבנט.

העיתונאי גיא לרר שנאבק בליצמן ואף אמר כי יצביע ליהדות התורה בבחירות הבאות אם הוא יעזוב את משרד הבריאות, כתב בטוויטר כי "‏המאבק שלנו בליצמן היה כל כך לא עניין של חרדי או לא. יש חבר כנסת באותה סיעה של ליצמן ולא פחות חרדי ממנו שאם יקבל את התפקיד אפתח בקבוק שמפניה. זהו אורי מקלב. איש דגל התורה, חרוץ ומסור. מסוג הדמויות הצנועות והקשובות של המנהיגות החרדית של פעם. הלוואי ויקודם".

יעקב ליצמן שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד