כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
צפו בתיעוד

מרגש: שליח חב"ד שנפטר מדליק נרות במקום בו שלחו יהודים למוות

בתיעוד מחג החנוכה, נראה הרב הרב בנימין וולף שנפטר לפני מספר ימים כשהוא בן 43, מדליק נרות חנוכה בגרמניה ליד המקום בו שלחו לפני 80 שנה יהודים למוות • צפו

מרגש: שליח חב"ד שנפטר מדליק נרות במקום בו שלחו יהודים למוות
הרב וולף ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בליל שבת האחרון הלך לעולמו שליח חב"ד בהנובר שבגרמניה, הרב בנימין וולף - כשהוא בן 43 בלבד. הרב וולף פעל רבות להדליק את הניצוץ היהודי אצל כל יהודי ויהודי, והצליח רבות.

בתיעוד וידאו מחג החנוכה האחרון, נראה הרב וולף בדיוק במקום בו לפני קרוב ל-80 שנה, אספו את יהודי העיר בכדי לשלוח אותם למחנות ההשמדה, בהנובר יש אנדרטה גדולה בקצה הכיכר לזכר הניספים, עם השמות של כל אחד ואחד. וכאן הרב וולף ז"ל אסף יהודים למקום הזה במפגן אדיר של יהדות גאה ושמחה.

השליח שנפטר

כזכור בשבועות האחרונים הדרדר מצבו הבריאותי של הרב בשל סיבוך רפואי. מצבו הדרדר ובכל רחבי תבל העתירו בתפילות לרפואתו.

הרב בני וולף ז"ל הוא בנם של יבדלחט"א הרב מני ופייגל וולף מקריית מלאכי, וחתנם של השליח המפורסם הרב משה גרינברג ז"ל ורעייתו דבורה שתחי' מבני-ברק.

הרב וולף זכה להצלחה עצומה בעיר שליחותו ובמהלך השנים זכה לחולל מהפכה של ממש בחיים היהודיים בעירו. פטירתו היא אבידה גדולה לקהילה ולמשפחת השלוחים העולמית.

הוא הותיר אחריו 8 יתומים, הורים ואחים. יחד עם אשתו הרבנית תליט"א ועם שמונת ילדיו שיחיו עסק בשליחות קודש בעיר הנובר שנים רבות ופעל רבות למען חיזוק היהדות והיהודים במקום כיהן כרב קהילת חב"ד והיה איש התורה וההוראה לקהילה וליהודים במקום. כחבר בועידת הרבנים האורתודוקסים בגרמניה פעל רבות עם בית הדין במקום ובכל כנס ומפגש השפיע ממאור פניו ומחוכמתו על האחדות והעשייה. חבריו וקרוביו של הרב בני ז"ל נרתמו והרימו קמפיין גיוס המונים שתסייע למשפחה. ניתן לתרום לקמפיין בלינק המצורף.

גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד