כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
מעל בתי החולים

צפו: כך הצדיעו מטוסי חיל האוויר לצוותים הרפואיים

גם השנה חגו מיטב כלי הטיס של חיל האוויר מעל שמי הארץ במפגן חגיגי. השינוי המשמעותי השנה - המטס עבר מעל בתי החולים בהצדעה לצוותים הרפואיים. צפו בתיעוד

צפו: כך הצדיעו מטוסי חיל האוויר לצוותים הרפואיים
מטוסים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

כבכל חג עצמאות, מתקיים מטס חיל האוויר – אולם השנה בצל הקורונה המטס היה במתכונת מעט שונה. המטס חלף מעל בתי החולים ברחבי הארץ, כהצדעה לצוותים הרפואיים ומערכת הבריאות במלחמה בנגיף הקורונה. המטס השנה היה מצומצם למדי, וכלל רק ארבעה מטוסי אירובטיקה מסוג 'עפרוני', מטוסי הדרכה של בית הספר לטיסה בחיל האוויר.

מעל בית החולים איכילוב ובית החולים מעייני הישועה אמרו טייסי הצוות: "אנו מצדיעים למערכת הבריאות, לצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי איכילוב שעובדים לילות כימים למען בריאות האזרחים. אנו מאחלים לכם ולכל אזרחי ישראל בריאות איתנה וחג עצמאות שמח".

בהצדעה לצוותים הרפואיים מטס יום העצמאות יצא לדרך

רס"ן ת', מוביל הצוות האווירובטי של חיל האוויר, אמר מעל לבית החולים שיבא: "כטייס וכמוביל הצוות, בשם כל הטייסים, חיל האוויר וצה"ל כולו, אנו רוצים להודות לצוותים הרפואיים על העבודה הקשה בתקופה מאתגרת זו. אתם בחזית הלחימה ואנחנו גאים לעמוד מאחוריכם ולהצדיע לכם על העשייה הרבה".

לנשיא המדינה מסרו: "גאים להצדיע מהאוויר כאות הוקרה לצוותים ולמערכת הבריאות. מאחלים בריאות איתנה ויום עצמאות שמח לך ולכל עם ישראל". נשיא המדינה השיב לו ואמר: "אנו מצדיעים לכם, שומרי חומות ישראל. תודה לכם על המטס העוצמתי ועל המחווה המרגשת. בשם אזרחי ישראל כולם, לצוותי הרפואה וההצלה העומדים על משמר בריאותנו במסירות אין קץ. הגביהו עוּף! חג עצמאות שמח, חיילי וקציני צבא ההגנה לישראל. חג עצמאות שמח ישראל".

מטס יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד