י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרבי המומחה ברפואה

דרמה: הצוות הרפואי לחם באדמו"ר היועץ שלא יגיע לבית חולים

פרסום ראשון: האדמו"ר מויז'ניץ המשמש גם כיועץ רפואי, נזרק מבית החולים במנהטן לשם הוא מגיע במשך שלושים שנה • הסיבה: הצוות הרפואי לא הסכים שהאדמו"ר יאפשר לבני משפחות החולים בנגיף הקורונה, לצפות ביקיריהם בשידור חי • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

דרמה: הצוות הרפואי לחם באדמו"ר היועץ שלא יגיע לבית חולים
האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים צילום: די וואך

האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים, המתגורר בארה"ב ונודע כאחד מגדולי עסקני הרפואה הגדולים, נזרק מבית החולים 'מאונט סיני' במנהטן, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

תחילתו של הסיפור מאז פרוץ מגיפת הקורונה, שלמשפחות החולים לא היה מידע לגבי הטיפול בחולים, לאחר טענות שונות על הזנחה בטיפול עקב ריבוי החולים, כמה אברכים חסידים יזמו שידורי וידאו מהמחלקות, ישירות למשפחות, כדי שיוכלו לעקוב מקרוב באמצעות הוידאו על החולה והטיפול באמצעות טאבלטים. 

הצוות הרפואי בבית החולים 'מאונט סיני' במנהטן, לא אהבו את השידורים לבתים, שכן לטענתם הם עושים את עבודתם נאמנה, מי שהתגייס לטובת החולים החרדים שבהם הוא מטפל, הוא האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים, שמידי יום מזה  שלושים שנה וגם בזמן המגפה מגיע לבית החולים לעקוב מקרוב האם הטבאלטים המעבירים את השידור למשפחות פועלים כשורה. 

הדבר לא עלה יפה בקנה אחד עם האחים והאחיות בצוות הרפואי בבית החולים שהסבירו לאדמו"ר לבל יתערב בנושא, הרבי מוכר במסדרונות בית החולים, שם הוא עוזר לחולים היהודים בכל כוחו ולא שמע אליהם והפעיל את השידור החי למשפחות.  

אתמול (שלישי) עת הגיע הרבי לבית החולים, כמידי יום ביומו, חיכו לו שוב האחים והאחיות והכינו לו תרגיל, באמרם שמישהו מחכה לו בכניסה, הרבי בתמימותו ירד למטה שם חיכו לו אנשי הביטחון ואמרו לו אל תיכנס לפה עד שהמגיפה לא תחלוף.

מכשירי הטאבלט שמגיעים לחולים

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי לא הוצא בכוח על ידי אנשי הביטחון, אלא החליט שלא להתעמת עמם, נסע לביתו במפח נפש ולא שב יותר אל בית החולים. 

דבר השמועה על זריקתו של הרבי גרם לזעם גדול בקרב בני הציבור החרדי בארה"ב הידוע כמי שעוזר לכל אדם ללא שום תמורה. 

הבעלים של בית החולים 'מאונט סיני' במנהטן  ששמע על המקרה, התקשר לאדמו"ר להתנצל והסביר שהצוות הרפואי עשו זאת על דעת עצמם וביקש מהרבי לשוב לבית החולים מיד לאחר נגיף הקורונה.

כפי שידוע בריכוזים החרדים בארה"ב, אלו שמגיעים לבית החולים הם בהוראה ישירה של האדמו"ר הממליץ לקבל טיפול רפואי ב'מאוט סיני'.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר הסיפור והאם הרבי ישוב לבית החולים להציל נפשות

האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים, ידוע כמומחה גדול בענייני רפואה, ונחשב לגדול היועצים הרפואיים בארה"ב, מנהיג את בני קהילתו בירושלים ובלייקווד, לאחר הסתלקותו של אביו האדמו"ר מויז'ניץ בעל ה'תורת מרדכי' זצ"ל. 

ויז'ניץ ירושלים מאוט סיני מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד