י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חסדי השם

חדשות טובות: מאתמול לא נפטר אף חולה קורונה

העקומה ממשיכה להשתטח. מאז אתמול לא נרשמו מקרי תמותה מנגיף הקורונה. גם מנין החולים ממשיך לרדת ביחס לימים הנוראיים שראינו בשבועות האחרונים - רק 37 חולים חדשים ביממה האחרונה | וכמה חולים חדשים בירושלים ובבני ברק?

חדשות טובות: מאתמול לא נפטר אף חולה קורונה
מיטות אשפוז בבי"ח זיו בצפת צילום: דוד כהן, פלאש 90

המגיפה נעצרה: משרד הבריאות פרסם הבוקר (רביעי) את תמונת המצב היומית של חולי הקורונה בישראל. על פי הנתונים, יש ירידה של 37 מאז אתמול, בישראל לפי שעה יש 5,549 חולים פעילים.

עוד עולה מהנתונים כי מאז אמש בחסדי שמים לא נפטר אף חולה בנגיף, ומספר המתים ממשיך לעמוד על 238 בני אדם, ונקווה שאכן הוא יישאר על המספר הזה.

חדשות טובות נוספות שמפרסם המשרד הוא שהירידה החדה במספר החולים המאומתים ברחבי הארץ ממשיך לרדת. מאז פרסום הנתונים האחרונים אמש בשעות הערב - 25 בני אדם בלבד אובחנו כחולים בנגיף. מניין המחלימים ממשיך לעלות אף הוא, וניצב לפי שעה על 10,527 מבין אלו שנדבקו עד כה.

אך למרות התמונה האופטימית, ישנן ערים בארץ שעדיין מהווים מוקד התפרצות. מדוח שהוציא משרד הבריאות עולה כי ביישוב חורה שבנגב נוספו ב-3 ימים האחרונים 20 חולים חדשים - שמהווים 19.2% מסך כל התושבים. בבני ברק נוספו 11 חולים חדשים ובירושלים - עוד 14 אובחנו כחולים בנגיף מאז תחילת השבוע.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד