י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוהי העבירה השכיחה

כמה כסף הכניסה המדינה מקנסות הקורונה?

לקראת החזרה המדורגת לשגרה זה הזמן לבדוק כמה כסף הכניסה המדינה בעקבות קנסות שנתנו על הפרת תקנות הקורונה. תשלומי הקנסות מצטברים לסכום של 40 מיליון ו-700 אלף שקלים ומהי העבירה שהכניסה הכי הרבה כסף?

כמה כסף הכניסה המדינה מקנסות הקורונה?
שוטר בפעולה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

קופת המדינה התעשרה בחודשיים האחרונים בעשרות מיליוני שקלים – כתוצאה מקנסות שהוטלו על אזרחים שהפרו את מגבלות הקורונה שהוטלו ע"י הממשלה. ההכנסה הזו היא כמעט היחידה בכל התקופה האחרונה שבה הכלכלה הישראלית נעצרה, תשלומי הקנסות מצטברים לסכום של 40 מיליון ו-700 אלף שקלים, כך ע"פ דיווח בערוץ 12.

עד שלשום, עת הצהיר ראש הממשלה נתניהו על ביטול מגבלת ה-100 מטר ליציאה מהבית, כל הפרה של האיסור היתה כרוכה בקנס וזו גם היתה העבירה השכיחה ביותר בקרב אזרחי ישראל, וממנה הכניסה את הכסף הרב ביותר לקופת המדינה. סך הקנסות שניתנו לאזרחים שהתרחקו מביתם מעבר למגבלה שנקבעה עומד על יותר מ-26 מיליון שקלים.

בסך הכל בתקופה המדוברת ניתנו 57 אלף קנסות. רק 1,100 מהם, כ-2%, בוטלו על ידי המשטרה לאחר שמקבלי הדוחות ערערו וטענותיהם התקבלו.

השבוע דווח כי הנשיא ריבלין שוקל להקל בקנסות שניתנו לאזרחים בתקופת הקורונה, עד כדי ביטולם של קנסות, לאחר שפניות רבות של אזרחים בנושא התקבלו בבית הנשיא.

קורונה אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד