י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצעד חריג

רוה"מ הגיש תלונה במשטרה: מאיימים על חיי בני

ראש הממשלה נתניהו הגיש תלונה במשטרה נגד פעיל שמאל מופרע שאיים לפגוע בבנו יאיר וקרא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה

רוה"מ הגיש תלונה במשטרה: מאיימים על חיי בני
ראה"מ בנימין נתניהו צילום: עומר מירון, לע"מ

בצעד חריג, הגיש היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו תלונה במשטרה נגד פעיל שמאל חיים שדמי שאיים לפגוע בבנו יאיר שאיים לפגוע בו בזמן שלא יהיה עם מאבטחיו האישיים.

ביממה האחרונה סערה רשת הטוויטר סביב תיעוד מהפגנת שמאל בו נראה פעיל שמאל קיצוני בשם חיים שדמי, מאיים לפגוע ביאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה. בסרטון נוסף הוא נשמע מאיים להשליך בקבוק תבערה על ביתו של רוה"מ.

בהפגנה שהתקיימה בימים האחרונים מחוץ למעון ראש הממשלה נראה שדמי פונה ליאיר נתניהו ואומר "יאיר תזכור את ההבטחה שלנו, זה נראה רחוק מאוד, תאמין לי אמרנו לך כל הזמן, אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד אתה תהיה בלי מאבטחים וואי, אין לדעת".

 

אנשי ימין צייצו את התיעוד תוך שהם מביעים זעם על שתיקת התקשורת מול דברי ההסתה הקשים. העיתונאי יהודה שלזינגר כתב כי אם היה מדובר בעוגה שאפתה שרה נתניהו, התקשורת היתה מלגלגת ומתמוגגת, אך כשאיש שמאל מאיים על חייו של בן רוה"מ - אנשי המשאל שותקים.

היו גם אנשי תקשורת שאינם מזוהים כימניים שגינו את דברי חיים שדמי, כך עשה למשל פרשן YNET אטילה שומפלבי שגינה את הדברים בתקיפות ותהה מדוע המשטרה אינה חוקרת.

לראש הממשלה בנימין נתניהו נמאס כאמור והוא הגיש לפני זמן קצר תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה בוטה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר.

מראש הממשלה נמסר, כי "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה".

ממשטרת ישראל נמסר: "במשטרת ישראל הוגשו תלונות על ידי בנו של רה"מ ומי מטעמו, בטענה לעבירות של הסתה ואיומים. כל מקרה המגיע לידיעת המשטרה, ובו נטען שנעברו עבירות הסתה, נבדק ומועבר לפרקליטות לעיון והחלטה על המשך ההליך כמקובל, וכך נעשה גם במקרה זה".

בנימין נתניהו יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד