א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"הפיץ את המחלה במזיד"

טיסת הקורונה: המשגיח הסתיר ביודעין שנשא את הנגיף

היום הודיעה המשטרה על סיום חקירתה נגד משגיח הכשרות שהיה חולה קורונה מאומת והעלים מידע מהרשויות טרם עלייתו למטוס • "החשוד נושא את נגיף הקורונה ובחר ביודעין להסתיר מידע זה מהרשויות ובכך לסכן את שלום הציבור" • המשטרה תגיש כתב אישום נגד המשגיח

טיסת הקורונה: המשגיח הסתיר ביודעין שנשא את הנגיף
אילוסטרציה צילום: David Cohen/Flash90

טיסת הקורונה: בתום חקירת משטרה עלה החשד כי בנו של משגיח הכשרות שטס כשהוא חולה קורונה, ידע על היותו של אביו נושא הנגיף והיה שותף להסתרת מידע זה מהרשויות.

כזכור, הסיפור התרחש בתאריך 25.4.2020, אז התקבל מידע במשטרת ישראל אודות חולה מאומת שהגיע ארצה ועל פי החשד היה מודע להיותו חולה בנגיף הקורונה ואולם לא דיווח לרשויות כמתחייב.

המשטרה פתחה בחקירה שבמסגרתה עלה כי בטרם נסיעתו לחו"ל של המשגיח, תושב ביתר עלית בשנות ה-60 לחייו, הנ"ל קיבל הודעה ממשרד הבריאות כי עליו להיכנס לבידוד.

יום אחרי קבלת ההודעה כי עליו להימצא בבידוד הוא יצא מגבולות הארץ ולא נשמע להנחיות. מחומרי החקירה עלה כי ביום למחרת, בעת ששהה בחו"ל, קיבל הודעה מבנו כי תוצאות בדיקת הקורונה הגיעו וכי הוא נמצא חיובי לנגיף.

היום הודיעה המשטרה על סיום חקירתה נגד משגיח הכשרות שלא דיווח לרשויות טרם עלייתו למטוס של חברת "יונייטד איירליינס" האמריקנית - שהיה בדרכו לארץ.

בתום החקירה עלה החשד כי, "החשוד נושא את נגיף הקורונה ובחר ביודעין להסתיר מידע זה מהרשויות ובכך לסכן את שלום הציבור ולהפיץ את המחלה במזיד". בתום חקירת המשטרה הועבר התיק לעיון והחלטה של פרקליטות מחוז ירושלים לצורך הגשת כתבי אישום.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד