כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקראת שבוע היסטורי

גנץ עדיין לא סומך? "אם לא יצוצו משברים חדשים תוקם ממשלה"

"בזמן הזה בשבוע הבא, אם לא יצוצו משברים חדשים ומיותרים, אמור וצריך לבוא לסיומו המשבר הפוליטי הגדול בתולדות המדינה", כך אומר בני גנץ אולי בחשד מסוים עדיין כלפי נתניהו | גנץ מוסיף עוד כי "זו לא תהיה ממשלת החלומות שלי, כנראה גם לא בחלומות של נתניהו"

גנץ עדיין לא סומך? "אם לא יצוצו משברים חדשים תוקם ממשלה"
בני גנץ צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

כמידי סוף שבוע מאז נכנס לפוליטיקה, יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ ושר הביטחון המסתמן פונה לציבור במסרים, "הגיע הזמן לשים סוף למשבר הפוליטי הגדול בתולדות המדינה".

בפוסט בדף הפייסבוק שלו כתב, "בזמן הזה בשבוע הבא, אם לא יצוצו משברים חדשים ומיותרים, אמור וצריך לבוא לסיומו המשבר הפוליטי הגדול בתולדות המדינה - ותהיה סוף-סוף ממשלה בישראל".

מ"מ ראש הממשלה המיועד הוסיף וכתב, "ממשלת אחדות שתוקם למרות כל הקשיים, אחרי שבר גדול בחברה הישראלית שדורש ריפוי. ממשלת חירום, מול למעלה ממיליון מובטלים וסכנה רפואית שעדיין מרחפת באוויר ועלולה לחזור".

הוא הבטיח כי תהיה זו, "ממשלה שיש בה איזונים ובלמים, כבוד לשלטון החוק, ושמירה על שומרי הסף שלנו. ממשלה שיש בה ביקורת, ולא השתלחות. ממשלה שעובדת למען הסכמות בחברה הישראלית. ממשלה שתקדם את כל אזרחי ישראל - חילונים, דתיים וחרדים, יהודים, ערבים, דרוזים, וצ'רקסים. ממשלה שתעבוד למען העצמאים, המפוטרים ואלה שזקוקים לנו כרגע יותר מכל".

לסיכום הוא מציין, "זו לא תהיה ממשלת החלומות שלי, בוודאי לא בגודלה הצפוי. זו כנראה גם לא ממשלת החלומות של נתניהו. אבל בסופו של יום - אחדות זה מה שעם ישראל רוצה, אחדות זה מה שאזרחי ישראל צריכים. הגיע הזמן לשים הכל בצד, ולהתמקד בטובת מדינת ישראל".

ממשלת אחדות בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד