ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
רק בשבוע האחרון

בשבוע האחרון: 12 יהודים בבריטניה נפטרו כתוצאה מקורונה

בריטניה: מספר הנפטרים מנגיף הקורונה עלה ל-384 • מדובר בעלייה של 12 נפטרים מאז רביעי האחרון

בשבוע האחרון: 12 יהודים בבריטניה נפטרו כתוצאה מקורונה
מחלקת קורונה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

384 יהודים הלכו לעולמם בבריטניה לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. מדובר בנתון שנאסף משש ארגונים שונים של 'חברא קדישא' במדינה. המספר מתייחס לנפטרים הן בבית חולים והן בבתים פרטיים או בדיור מוגן. 

מועצת הנבחרים עוקבת אחר מספר ההלוויות שבוצעו על ידי ארגוני ה'חברה קדישא' השונים, אנשי הקבורה רשמו בתעודת הפטירה של הנפטרים הנ""ל כי הם נשאו את נגיף הקורונה. יצוין כי מדובר בעלייה של 12 נפטרים מאז רביעי האחרון.

בתוך כך, ראשי איגוד בתי הכנסת בבריטניה אמרו כי לא יחול שינוי במדיניות של האיגוד בנושא בתי הכנסת בעקבות הכרזתו של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון על הקלה מסוימת בהסגר.

בהצהרה אמרו מנהלי וראשי האיגוד, "לא יהיו שינויים בפעילות בית הכנסת, ולמרבה הצער, יימשך סגר מלא של בנייני בית הכנסת שלנו. דברי ראש הממשלה על הקלות שונות, לצערנו לא כוללים את בתי הכנסת וכן תיאסר גם תפילה בשטח פתוח".

עוד נאמר בהצהרה: "בהנחיית הרב הראשי, דיינים ואנשי מקצוע בתחום הרפואה, העיקרון המנחה אותנו לכל שינוי בסגירה הנוכחית של כל בתי הכנסת והמדיניות הנלווית לכך יהיה הגנה על החיים - פיקוח נפש".

עוד נאמר כי, "אמנם כל יום שאיננו פותחים את בתי הכנסת שלנו הוא כואב מאד, אך מאד חיוני שנתנהל בצורה זהירה ונשים במרכז את טובתם של חברינו: הרבנים, הצוות והמתנדבים".

קורונה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד