ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
יהפוך לסרט הוליוודי?

אחרי 55 ימים: הגרמני המריא מהודו לאמסטרדם

סיפור יוצא דופן התרחש בשדה התעופה של ניו דלהי שבהודו, לאחר שאזרח גרמני בילה במשך 55 בשדה התעופה עד שהטיסות שבו לפעול ויציאתו התאפשרה | מדובר בגבר בעל עבר פלילי עשיר שלא חפץ לשוב לגרמניה מחשש יועמד שם לדין והמריא לאמסטרדם כאמור כמעט אחרי חודשיים

אחרי 55 ימים: הגרמני המריא מהודו לאמסטרדם
אילוסטרציה. (למצולם אין קשר לכתבה) צילום: pixabay

גבר גרמני בן 41 עזב סוף סוף את שדה התעופה בניו דלהי - הודו, לאחר שהיה שם כמעט חודשיים. המקרה עוד עלול להפוך לסרט הוליוודי.

האיש, שרצה לטוס מהאנוי לאיסטנבול שבטורקיה דרך ניו דלהי, לא הצליח לצאת לדרכו בטיסתו המתוכננת כאשר הודו הטילה מגבלות עקב משבר נגיף הקורונה.

למרות ששגרירות גרמניה הודיעה לו כיצד יוכל לחזור לגרמניה בטיסות מאושרות, האיש לא רצה לנצל את ההזדמנויות, מחשש לתביעה נגדו בגין עבירות פליליות בהם היה מעורב, כך אמר גורם בשדה התעופה ההודי לסוכנות הידיעות DPA.

"הוא גם לא הגיש בקשה לוויזה הודית, שבכל מקרה לא היה מקבל בגלל פעילותו הפלילית". כך אמר גורם רשמי בהודו והוסיף כי האיש רצה להמשיך מטורקיה לסעודיה.

הרשויות בגרמניה היו בקשר עם גורמים בהודו בנוגע למקרה של הגבר, אולם הם סירבו לומר דבר אודות עברו הפלילי.

במהלך השבועות שבילה בשדה התעופה העניקו לו הרשויות בהודו אוכל, שתייה, משחת שיניים, ביגוד נקי ואפילו רשת נגד זבובים. הוא בילה את זמנו בעיקר באינטרנט, בפלאפון עם משפחה וחברים או בקריאת מגזינים ועיתונים.

לאחר חודשיים של שהיה בשדה התעופה, הגבר יצא לבסוף לאירופה ביום שלישי בבוקר במטוס של חברת KLM בטיסת לעבר אמסטרדם, דבר זה אושר על ידי גורמים במשטרה ההודית שאמרו לאתר החדשות ההודי India Today: כי "אזרח גרמני ששהה בשדה התעופה בדלהי במשך 55 הימים האחרונים עקב הסגר, עזב אתמול את הודו בטיסת KLM לאמסטרדם. הוא נבדק לפני הטיסה ונמצא כשהוא נקי מהנגיף".

הסיפור דומה לעלילת הסרט "הטרמינל" של הבמאי סטיבן שפילברג בכיכובו של השחקן טום הנקס, שעלילתו נסובה אודות אדם שנתקע בנמל התעופה JFK בניו יורק במשך חודשים ארוכים מכיוון שמולדתו נתונה במלחמת אזרחים, והמדינה שלו מתפרקת, כך שהוא אינו יכול להיכנס לארה"ב כאדם חסר-מדינה פתאום.

קורונה ניו דלהי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד