כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השרה החרדית הראשונה?

עומר ינקלביץ' מאשימה: מתנהל נגדי מסע מכוער

"אלו המטיפים מוסר לכולם על ערכים מתנהגים כחיות טרף ללא שום מחויבות אנושים ומוסרית בסיסית", כך ועוד מצוטטת הבוקר ח"כ עומר ינקלביץ מכחול לבן ב'ידיעות אחרונות', זאת בתגובה לדיווחים בימים האחרונים כי מתנהל בינה לבין ח"כ מירב כהן קרב על תפקיד השרה לשוויון חברתי

עומר ינקלביץ' מאשימה: מתנהל נגדי מסע מכוער
כסאות של ח"כים במליאת הכנסת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת חלוקת התפקידים הסופית בצמרת 'כחול לבן', התנהל בשבוע האחרון קרב בעיקר בערוצי התקשורת בין חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ׳ לפעילה החברתית לשעבר חברת הכנסת מירב כהן על תפקיד השרה לשוויון חברתי, כעת טוענת ינקלביץ׳ כי היא מוכנה לכל תפקיד שיינתן לה.

הבוקר (חמישי) מצטט העיתונאי יובל קרני ב'ידיעות האחרונות', את חברת הכנסת עומר ינקבליץ' שאומרת בשיחות סגורות עם גורמים פוליטיים כי מתנהל נגדה מסע של הכפשות כדי למנוע ממנה להפוך לשרה. שכן מדובר בהיסטוריה שהיא תהפוך לשרה החרדית הראשונה בהיסטוריה הישראלית.

ינקלביץ׳ טענה בפני הגורמים הפוליטיים: "לא הפעלתי לחצים, לא איומים ואולטימטומים כדי לקבל תפקיד שרה", לטענתה, "הודעתי מראש שאשרת באמונה את הציבור בכל תפקיד שינתן לי".

היא הוסיפה והאשימה כי "זהו מסע מיזוגני במלוא כיעורו. ביטויים מכוערים שמעולם לא היו נשמעים כלפי גבר. בושה שמי שחתום על המסע הזה הם דווקא אנשים שמגדירים עצמם 'ליברלים', אלו הפועלים כביכול לקידום נשים".

"אלו המטיפים מוסר לכולם על ערכים מתנהגים כחיות טרף ללא שום מחויבות אנושים ומוסרית בסיסית", הוסיפה וסיימה כי "הם לא בוחלים בגיוס אנשים בעלי שפיות גבולית למלחמת השמצות מטורפת".

נציין כי טרם ברור באיזה תפקיד תכהן עומר ינקבליץ׳, כאשר בשעות הקרובות צפוי יו"ר כחול לבן בני גנץ לזמן את נציגי סיעתו ולהודיע להם על המינוי הצפוי להם, בהם הם יכהנו בממשלה הקרובה שתצא לדרך הלילה.

מפלגת כחול לבן עומר ינקלביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד