א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"ספק שיהיה חיסון בקרוב"

המומחה הבכיר של טראמפ מזהיר: פתיחה מוקדמת של החינוך תוביל ל"סבל ומוות"

ד"ר אנתוני פאוצ'י, מנהל המכון הלאומי לאלרגיות ומחלות זיהומיות וחבר בצוות המשימה המיוחד של הבית הלבן ללחימה בקורונה, מזהיר מפני פתיחה מוקדמת של מערכת החינוך בארצות הברית • "הרעיון שתהיה תרופה זמינה או חיסון שיעזרו להתמודד עם החזרה של התלמידים לבתי הספר הוא מעט מופרך"

המומחה הבכיר של טראמפ מזהיר: פתיחה מוקדמת של החינוך תוביל ל"סבל ומוות"
pixabay

מנהל המכון הלאומי לאלרגיות ומחלות זיהומיות וחבר בצוות המשימה המיוחד של הבית הלבן ללחימה בקורונה, ד"ר אנתוני פאוצ'י, אמר בשימוע בפני ועדת הבריאות, החינוך, העבודה והפנסיה בסאנט, כי הוא בספק שחיסון יעיל נגד המחלה יהיה זמין עד הסתיו, אז מתוכננים בתי הספר להיפתח מחדש.

"במקרה הזה, הרעיון שתהיה תרופה זמינה או חיסון שיעזרו להתמודד עם החזרה של התלמידים לבתי הספר הוא מעט מופרך" אמר פאוצ'י.

פאוצ'י הזהיר כי כל פתיחה של מערכת החינוך צריכה להיות בהדרגה ובזהירות על מנת שלא תגרום להתפשטות הנגיף הקטלני: "עלינו לעקוב צעד אחר צעד ככל שנתקרב לסתיו ולפתיחה המתוכננת של בתי הספר כדי לראות היכן בדיוק נהיה מבחינת הדינמיקה של ההתפרצות".

פאוצ'י הזהיר מפתיחה מוקדמת של הכלכלה ומערכת החינוך, הוא אמר כי פתיחת הכלכלה מוקדם מדי עלולה להוביל ליותר "סבל ומוות", וכי פתיחה מואצת בשלב מוקדם מדי "כמעט בוודאות תחזיר אותנו אחורה במקום לקדם אותנו".

פאוצ'י גם התייחס לשמועות ולמחקרים השונים הנערכים בעולם שילדים מחוסנים מהנגיף ומדביקים פחות: "אני חושב שעלינו להיזהר בחשיבה שילדים מחוסנים לגמרי להשפעות הקורונה" הדגיש.

קורונה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד